3 comentarii

Antipozi

life quoteMă înspăimântă multe, dar nu şi moartea. Niciodată nu mi-a fost teamă de ea. Mi-e frică de insecte, şerpi, apă, înălţime, singurătate, boală, bătrâneţe, durere, uitare. Dar nu de moarte. Şi cu toate astea, nu pot să nu mă înfior când primesc vestea că ea a lovit din nou. Unul din cunoscuţii mei de data asta… E sentimentul confuz de uimire şi răzvrătire cel care-mi ridică părul pe mine, mirarea că ce a fost nu va mai fi, că viaţa s-a scurs pe neaşteptate dintr-un trup. Fără să dea de veste, fără să-i pese, moartea a înjunghiat pe la spate, parşivă şi nemiloasă.

Verişorul tatălui meu, om în floarea vârstei şi cu doi copii de crescut, a plecat de dimineaţă la magazin după pâine. Şi nu s-a mai întors. Drumul lui a continuat, dar nu înapoi spre casă. Şi nu-mi vine să cred că omul cu care fix acum trei ani dansam la nunta mea… nu mai este! Că într-o clipită a încetat să mai fie! Un pocnet din degete… şi gata, s-a terminat! Asta a fost viaţa sa! Acum eşti, acum nu mai eşti – cel mai crud joc cu putinţă!

Şi tot azi o gagică tare mişto (din toate punctele de vedere) la care eu ţin enorm, mi-a dat vestea că în pântecele ei creşte o nouă viaţă. O fărâmă de dragoste înfloreşte acolo, la cald şi bine, protejată, transformându-se pe zi ce trece într-o fiinţă cu degeţele mărunţele şi piele roz, mirosind a lapte. Şi nici ei nu-i vine să creadă că de 7 săptămâni trupul ei coace un pui de om! Că într-o clipită a fost să fie viaţă! Un pocnet de degete… şi gata, a început! O nouă fiinţă – cel mai mare miracol cu putinţă!

Şi echilibrul naturii se menţine! Pe de-o parte, ia, pe de-altă parte, dă! Ciclul vieţii continuă, fără să ţină cont de nimeni şi nimic! Viaţa merge înainte într-un ritm atât de alert şi ameţitor, că nici nu ai timp să te dezmeticeşti şi să realizezi ce se întâmplă! Îţi trage o palmă zdravănă peste un obraz şi te sărută cu foc pe celălalt! Zău că uneori aş avea nevoie de un somn lung din care să mă trezesc mai înţeleaptă! Cause sometimes my mind is so fucked up! Poate aşa aş pricepe şi eu ceva din toate astea! Poate aş găsi SENSUL!

Biete efemeride ce suntem!

3 comments on “Antipozi

  1. in momente ca astea realizam mai bine ce valoare are o secunda, un minut…

    Apreciază

  2. […] iulie prietena mea cea mai buna, Cori mi-a dat vestea ca va fi mamica si-am fost atat de entuziasmata de parca as fi fost eu in locul ei! […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

