1 comentariu

Cea mai lungă zi din an sau Freaky Friday

…a fost probabil şi cea mai călduroasă, cea mai ciudată, cea mai nervoasă, cea mai surprinzătoare, cea mai tâmpită şi plină de rateuri! Pentru Mărgea cel puţin! A început prost încă de dimineaţă, de la prima oră, când am avut o ceartă din senin, la care nu mă aşteptam deloc, cu o colegă şi apoi cu o secretară ciufută şi prea plină de ea (încep să cred că asta e o trăsătură generală a secretarelor de pretutindeni), a continuat la fel de prost la prânz, când cei de la un centru xerox nu au reuşit să-mi printeze invitaţiile pentru petrecerea nepoţicii mele (deşi am pierdut două ore pe acolo şi era o treabă urgentă), iar apoi am asistat la o reacţie violentă a aurolacilor de la Gara de Nord faţă de o bătrână (nu ştiu ce l-a apucat pe respectivul, că de obicei sunt foarte paşnici, aşa că am fost uimită), şi ziua s-a terminat tot prost când nişte ţigani s-au luat de mine în 282! Spaima dracului ce-am tras! V-am zis eu că sunt un adevărat freak magnet!

Aşadar nu ştiu ce s-a întâmplat, dar ziua de vineri a fost tare ciudată, o luaseră toţi razna, de parcă era ceva în aer care-i făcea să se comporte bizar! Să fi fost de vină căldura asta sufocantă? Ne-a tâmpit oare canicula pe toţi? Sau poate cauza a fost solstiţiul de vară, sau faptul că luna e în curs de transformare în superlună, sau apropierea Sânzienelor? Sau poate toate la un loc!? Cert e că un freaky friday ca ăsta nu am mai avut de mult! Bine că noaptea pe la 11, când am ieşit la plimbare prin zonă cu Al Meu Ca Bradul, ca să ne mai răcorim puţin, nu s-a întâmplat nimic! Asta mai trebuia ca să fie meniul complet! 😀

One comment on “Cea mai lungă zi din an sau Freaky Friday

  1. Toate la un loc si inca multe altele! Bine c-ai scapat intreaga!

    Apreciază

Lasă un răspuns

