6 comentarii

Melodii străine despre ploaie

V-am promis în postarea trecută cu melodii româneşti despre ploaie şi un top al melodiilor străine cu acelasi subiect şi iată că mă ţin de cuvânt. Bine, nu l-aş numi chiar top, ci mai degrabă o adunătură nostalgică întru aducere aminte! 😀 Ohoo, şi câte amintiri nu mi-au invadat tertecuţa mea blondă! Drept urmare, voi împărţi articolul în două, jumătate acum, jumătate… când oi mai avea timp să le caut pe toate pe youtube! 😛

rain ploaie

Prima melodie care mi-a sunat în cap a fost Crying in the Rain’ – A-HA, o melodie de prin 1990. O ador pur şi simplu! Iar următoarea a fost Purple Rain’ – Prince, chiar dacă nu despre ploaie vorbeşte ea. Dar cum eu vreau doar piese care au cuvântul „ploaie” în titlu, merge! 😉

Următorul cântec nu mai are nevoie de nicio prezentare, aşa că daţi click şi ascultaţi doar: November Rain’ – Guns n’ Roses.

‘It’s Raining Men’ – Weather Girls ori varianta fostei Spice Girl, Geri Halliwell. După plac!

Şi ceva vintage şi nemuritor, din epoca de aur a Hollywoodului: Singing in the Rain’ – Gene Kelly. Întotdeauna mi s-a părut că ăsta e gestul suprem care exprimă fercirea maximă: să cânţi în ploaie şi nimic să nu mai conteze, decât… tu şi fericirea ta!

Şi continuăm în acelaşi stil happy cu o melodie country din 1980: I Love a Rainy Night’ – Eddie Rabbitt.

Avem şi un rege în listă: Kentucky Rain’ – Elvis Presley. Ah, the King’s voice!

Pentru nostalgici, nişte grei ai muzicii internaţionale:Rain’ – Beatles, un cântec de prin 1966, Let It Rain’ – Eric Clapton, ‘The Rain Song’ – Led Zeppelin,Buckets of Rain’ – Bob Dylan şi One Rainy Wish’ – Jimi Hendrix.

The Rain Song Led Zeppelin
Buckets of Rain Bob Dylan
Buckets of Rain Bob Dylan
Buckets of Rain Bob Dylan

‘Have You Ever Seen the Rain?’ – Creedence Clearwater Revival sau poate preferaţi varianta lui Rod Stewart!

‘Rain King’ – Counting Crows pentru toţi cei care se simt regii ploilor sau poate Raining in Baltimore’ – Counting Crows?

‘Rain’ – Madonna, că doar nu putea lipsi regina muzicii pop, nu?

Şi cum săptămâna asta am văzut şi eu ultimul film James Bond, mi-am adus aminte şi de Fire to the Rain’ – Adele.

‘Why Does It Always Rain on Me?’ – Travis. Dacă aflaţi răspunsul la întrebare, daţi share! 😀

Schimbăm puţin registrul: ‘Kiss the Rain’ – Yiruma. Asta e aşa, pentru romanticii veşnic îndrăgostiţi!

Iar la final, un bonus pentru toţi copiii mici şi mari: The Rain Rain Rain (came Down Down Down)’ – Winnie the Pooh. 😛

Ca de obicei, sunteţi liberi, de fapt chiar vă rog să completaţi lista. 😉

6 comments on “Melodii străine despre ploaie

  1. uite inca cateva melodii pe care le am eu-
    BILLIE MYERS – Kiss The Rain
    MILLI VANILLI – BLAME IT ON THE RAIN
    Roxette – Queen Of Rain
    roxette – the rain
    EURYTHMICS – HERE COMES THE RAIN
    PAPPA BEAR & Van Der Toorn – When The Rain Begins To Fall 🙂 ☻♥

    Apreciază

  2. Foarte foarte interesant articolul, sa stii ca echipei de la http://www.fancumparaturi.ro/ i-a placut articolul tau si iti va sustine blog-ul intotdeauna, iti multumim !

    Apreciază

  3. Faine melodii, parca m-am mai racorit putin cu articolul tau, a picat la fix pe canicula asta. :)) Preferata mea absoluta este „Kiss the rain” a lui Yiruma. 🙂

    Nu stiu unde este Travis acum, insa cu siguranta mi-ar placea sa fiu, la propriu, in locul lui. La figurat nu prea. 😛

    Apreciază

  4. Riders on the storm – The Doors – preferata mea 😛

    Apreciază

  5. Minunate piesele. Cum eu sunt o mare iubitoare a ploii, le cunosc cam pe toate si le ador… Adaug cateva pe lista:

    Ace of Base – Eveytime it rains
    Dee Snider -Cry you a rainbow
    James Blunt – Tears and rain
    Josh Groban – Remember when it rained
    Mika – Rain
    Placebo – English Summer Rain
    R.E.M – I’ll take the rain
    Trent Dabbs – Rain or shine
    The Cure – Prayers for rain
    Stereophonics – Who’ll stop the rain?

    Apreciază

Lasă un răspuns

