Lasă un comentariu

13 ani de Europa FM

Vă spuneam în articolul ăsta acum ceva vreme, cât de mult iubesc eu radioul şi ce amintiri frumoase mă leagă de el. Prin urmare, cele povestite în continuare nu vor mira pe nimeni. Pentru că pe 26 mai Europa FM a împlinit 13 ani de existenţă, evenimentul a fost sărbătorit sâmbătă printr-un concert aniversar în Parcul Tineretului, unde surprize-surprize s-a nimerit şi Mărgeluţa cu prietena ei, Ina. Cu ocazia asta am aflat că în anul 2000, când a luat fiinţă postul, prima melodie difuzată a fost „Imagine” a lui John Lenon. Fain început, nu-i aşa? Daţi click pentru a asculta melodia.

Concertul era programat să înceapă la 18:30, dar a fost amânat din cauza ploii. Şi eu era cât pe ce să mă intorc din drum la vederea norilor grei, dar am aşteptat în pasajul de la Universitate să treacă ploaia şi apoi am luat 381 până la Tineretului. În pofida vremii, s-a strâns ditamai publicul, că nici organizatorii nu se aşteptau la asta. În deschidere au cântat Ovidiu şi Gipsy Band, cărora mai târziu li s-a alăturat şi Monica Anghel. A fost cu siguranţă un început foarte energic şi vibrant!

Au urmat apoi băieţii de la Vunk, care nu se numără printre preferaţii mei. Dar am rămas uimită să văd mulţimea dezlănţuită la apariţia lor, oameni de toate vârstele cântand din toţi plămânii şi dansând bucuroşi. Nu-mi imaginam că au atâţia fani! Şi fiindca era ziua lui Cornel, solistul trupei, publicul i-a cântat „La mulţi ani” şi a afişat un banner cu „Aşa, şi?„, titlul ultimului lor single. Cori, tu ar mai fi trebuit sa fii cu mine acolo! Doar nu credeai că am uitat cum mi-ai scos tu mie peri albi în liceu cu caseta aia cu (pe atunci) Vank!? 😛

Am fost bucuroasă tare când mi s-a confirmat că vocea lui Dan Bittman a redevenit cea de dinaintea operaţiei! Altfel cum mai răguşeam eu cântand toate melodiile de la Holograf? A, şi altă chestie interesantă, hitul lor „Ţi-am dat un inel” a fost prima melodie românească difuzată la Europa FM şi vă asigură Mărgeaua că ieri seară s-au desenat în aer o mulţime de inimi pe refrenul ei! 😉

Când cei pe care îi aşteptam eu de fapt, încă de la deschiderea concertului, adica Direcţia 5, au urcat pe scena, eram deja răguşită şi ruptă de picioare, dar tot nu m-am lăsat şi-am continuat să dansez şi să cânt împreună cu Ina, prietena care mă însoţea! Mami, tu mai lipseai ca să fie completă gaşca! Te ţin eu minte cum am degerat acum doi ani în Cişmigiu, de Crăciun doar ca să-l asculţi tu până la final pe Cristi Enache! 😛

După ce întreaga echipă Europa FM a urcat pe scenă în apalauzele binemeritate ale publicului şi o ploaie de confetti, a urmat Ştefan Bănică Junior. A fost prima dată când l-am văzut în concert şi primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost: wow, câtă energie poate să aibă omul ăsta! Bineînţeles că nu m-am putut abţine să n-o oftic pe maică-mea prin sms-uri că vaaaai, ce păcat că nu-l vede şi ea, care-i ştie toate melodiile pe de rost! I-m soooo mean, i know! 😛

Am cântat şi am dansat până la 12 noaptea, când s-a terminat totul şi Al Meu Ca Bradul a venit să-şi recupereze nevasta petrecăreaţă, răguşită, cu picioarele umflate (circulaţia, bat-o vina!) şi ruptă de oboseală, dar atâââât de încântată!

Concert Europa fm

Europa FM

Europa FM concert

concert Europa FM

Lasă un răspuns

