2 comentarii

Freak Magnet

Margelutei i s-a spus de foarte multe ori si de prea multe persoane ca a desparti firul in 4 nu e deloc sanatos, dar in 400 cum face ea, e de-a dreptul patologic! Numai ca ea, incapatanata din fire, nu baga in seama vorbele celorlalti si din cand in cand, se preteaza la o astfel de analiza minutioasa a vietii sale. Eh, si in timpul acestor sedinte de „cufundari in sine”, cum le numeste pretentios Margeaua, a ajuns ea la o concluzie mareata, si anume ca este inzestrata cu o calitate aparte (de care s-ar lipsi cu bucurie insa): asaz-o in mijlocul unei incaperi ticsite cu oameni de toate culorile si va asigur ca dintre toti cei prezenti, prima persoana care vine la ea s-o dea in socializare va fi una de calitate… cel putin indoielnica (asta ca sa ma exprim elegant si sa nu folosesc cuvinte greu digerabile gen „dereglat mintal”, „dezaxat”, „nebun”, „ciudat”, „sarit de pe cal”). Yep, i am a freak magnet!

Acum repeta experimentul, schimband doar locatia: plimb-o pe Margea pe strada sau fixeaz-o intr-un scaun din mijloacele de transport si vei observa ca desi datele problemei s-au modificat, rezultatul ramane acelasi: Margeaua noastra este de un magnetism irezistibil pentru toti ciudatii, frustratii si nebunii pe o raza de 50 metri cel putin. Eh, si-n anumite zile, freek magnet-ul asta al ei e ceva de speriat!

freak magnet

Asa se face ca asta iarna, in virtutea calitatii pomenite anterior (pentru ca nu-mi place sa fac afirmatii nesustinute de probe concrete), Margeaua din experimentul nostru, mergand linistita pe strada, in timp ce-si facea mintal lista de cumparaturi, se trezeste cu o propunere „irezistibila”: „Gagico, hai sa ne tavalim in zapada, ca animalele!”, omul inspirat fiind probabil de faptul ca ne aflam in fata Facultatii de Medicina Veterinara. Ce mai conta ca abia ninsese in ziua respectiva si am fi riscat ca tavaleala noastra sa se lase cu vanatai si rani deschise, fiindca stratul de zapada nu masura mai mult de 2-3 cm!?

La o zi dupa faza cu onanistul din 205, Margeaua da din nou peste o creatura fantastica: „Blondo, ce bot bun de supt ai!”, cu toate ca Margeluta numai mandra posesoare de buze angelinajolie-cesti nu e si nici macar un strop de ruj n-avea in ziua aia, ca sa zici ca i-ar fi atras atentia vreo culoare stridenta! Sau te pomenesti c-ar fi trebuit sa ma simt mandra si eu nu m-am prins? Fraiera de mine! Pe asta zau daca imi trece prin cap ce l-o fi inspirat in a ma „complimenta” in halul asta; de mi-ar fi propus s-o facem pana cadem MORTI, imediat mi-ar fi picat fisa, ca doar ne aflam in fata Cimitirului Evreiesc de pe Ion Mihalache!

Acum sa nu va imaginati ca Margeluta este o salbatica si o speriata de bombe care da atentie tuturor nebunilor si baga in seama toate prostiile. Asta sunt doar doua intamplari amuzante, pe care vi le-am povestit ca sa ne destindem un pic fruntile si sa facem haz de necaz. Despre chestiile serioase, cum ar fi cea cu dereglatul mintal care m-a urmarit cand eram mica, cu obiectul de valoare scos din pantaloni si a incercat chiar sa intre in casa dupa mine, voi scrie intr-o postare aparte, ca asta e deja o chestie grava si trebuie discutata pe larg.

Concluzia: mare e gradina Domnului si toti nebunii i-au sarit gardul!

2 comments on “Freak Magnet

  1. nenorociti sunt unii oameni x-( le-ar sta bine cu un glont in frunte 😀

    Apreciază

  2. […] …a fost probabil şi cea mai călduroasă, cea mai ciudată, cea mai nervoasă, cea mai surprinzătoare, cea mai tâmpită şi plină de rateuri! Pentru Mărgea cel puţin! A început prost încă de dimineaţă, de la prima oră, când am avut o ceartă din senin, la care nu mă aşteptam deloc, cu o colegă şi apoi cu o secretară ciufută şi prea plină de ea (încep să cred că asta e o trăsătură generală a secretarelor de pretutindeni), a continuat la fel de prost la prânz, când cei de la un centru xerox nu au reuşit să-mi printeze invitaţiile pentru petrecerea nepoţicii mele (deşi am pierdut două ore pe acolo şi era o treabă urgentă), iar apoi am asistat la o reacţie violentă a aurolacilor de la Gara de Nord faţă de o bătrână (nu ştiu ce l-a apucat pe respectivul, că de obicei sunt foarte paşnici, aşa că am fost uimită), şi ziua s-a terminat tot prost când nişte ţigani s-au luat de mine în 282! Spaima dracului ce-am tras! V-am zis eu că sunt un adevărat freak magnet! […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

