5 comentarii

Mărţipomul de anul ăsta

martisor-in-pom-by-margeluta1.jpg

Doamnelor si domnilor, onorabila audienta, mult preastimati cititori de Siraguri, am onoarea sa vi-l prezint pe Domnul Corcodus-din-spatele-blocului-de-la-munca alias Prunus cerasifera (pe numele lui de mare savant), proaspatul prieten al Martisorului meu din acest an. Intre cele doua personaje mai sus amintite s-a legat, la propriu, o prietenie de durata, sper eu! Asta daca Marea distrugatoare de legaturi sentimentale aka Malefica femeie de serviciu a blocului nu-mi sfasie snurul bicolor asa cum a facut cu celelalte care existau pana mai ieri pe crengile pomului.

Promotoarea acestei uniuni emotionante este, bineinteles, subsemnata Margea, care azi si-a atarnat snurul-alb rosu purtat la mana dreapta timp de o luna si 3 zile, de crengile abia inflorite ale batranului corcodus. Daca ati sti voi cat l-am mai pandit! Am tinut mortis ca el sa fie primul pom in floare pe care-l zaresc! De ce, nu ma intrebati, fiecare cu piticii lui pe creier! Probabil am prins drag de el dupa ce i-am mancat fructele vara trecuta!😉

Martipomul vostru unde este?

5 comments on “Mărţipomul de anul ăsta

  1. Wou, seamana perfect cu pomisorul pe care l-am fotografiat eu de zor zilele trecute(miercuri mai precis) in zona dintre Titan si Salajan. Exact in gradina unui bloc… Am pus si poze pe fb cu imaginile surprinse acolo, cred ca le-ai vazut.😀
    Si acela avea un snur prins de o creanga…

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, le-am vazut pe facebook. Foarte frumoase fotografiile, te invidiez pentru dslr.😛 Pomul asta al meu (mi-e drag si-l consider ca apartinandu-mi) e undeva prin sectorul 1, strada Turda.

      Apreciază

  2. Martipomul meu este in ciresul care ajunge cu crengile in balcon🙂

    Apreciază

  3. […] impreuna cu ai mei la cules de cocorai si viorele, dar am reusit sa-mi tin celalalt obicei, cel cu agatatul snurului alb-rosu al martisorului in primul pom inflorit pe care mi-au cazut […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

