Lasă un comentariu

Ho ho ho, Merry Christmas… again?!?

Primăvara de anul ăsta cred că este cea mai bună păcăleală de 1 Aprilie! Pot să jur că iarnă mai încăpăţânată şi mai înverşunată ca asta nu am văzut în toţi cei 29 de ani ai mei proaspăt împliniţi chiar de Mărţişor, aşa-zisa primă zi de primăvară! Ce ironic, nu?! Mi-amintesc într-adevăr de un an al copilăriei mele în care a nins peste pomii abia înfloriţi, chiar de Paşte dacă nu mă înşel, dar la fel de bine îmi amintesc că s-a topit repede, nu s-a lăsat in niciun caz cu ger şi viscol ca acum!

Aaaaah, de-aş putea să hibernez ca ursoaica până când vor fi 25 de grade la umbră sau măcar să-mi bag capul în pământ ca struţul să nu mai văd urgia de afară! Mi-a intrat gerul ăsta în oase şi viscolul mi-a alungat toată starea de bine pe care o căpătasem văzând mugurii plesnind pe crengi! Sunt o fiică a verii, căldura îmi dă energie, soarele mă fericeşte, nu ştiu să mă-mpac cu răceala iernii! N-am ştiut niciodată, nu mi-a plăcut niciodată! Cu atât mai puţin tiroidei mele! Credeţi-mă că e al dracului de nasol să simţi cum o mână invizibilă te strânge de gât până te sufoci, ori de câte ori se răceşte vremea ! Aşa că sper din tot sufletul ca vara asta să vină mai repede şi să fie cât mai lungă, să-mi dea Cel de Sus căldură până mi-o ieşi pe nas, să mă satur, na!

winter y u no fuck off

Lasă un răspuns

