3 comentarii

Îmi plac femeile

…care ştiu să fie femei, într-o lume a bărbaţilor! Care sunt feminine şi delicate, dar nu slabe; care sunt cochete şi aranjate, fără a cădea în extreme. Care învârt clătitele în tigaie fără să le lipească de tavan şi volanul maşinii fără să o trântească în primul pom. Îmi plac femeile hotărâte şi cu atitudine, care ştiu cum să poarte o rochie cu spatele gol şi tocuri ameţitoare, dar şi un costum bărbătesc cu swing shoes bicolori. Îmi plac femeile care te fac să-ţi întorci capul dupa ele, dar nu din cauza damfului de parfum în care s-au scăldat, ci  datorită încrederii pe care o emană prin toţi porii. Şi sclipirii din ochi. Îmi plac femeile cu acel je ne sais quoi care stârneşte interesul masculin şi invidia feminină, fără a fi însă frumuseţi răpitoare. Îmi plac femeile care ajung pe culmi înalte, fără a fi uşoare. Şi nu uită cine au fost şi de unde au plecat. Îmi plac femeile care jonglează cu familia şi cariera, dar nu-şi uită niciodată priorităţile. Da, îmi plac femeile care ştiu să fie femei… adevărate! La mulţi ani, Femeie! Bucură-te de luna ta!

Women's Day by Margeluta

3 comments on “Îmi plac femeile

  1. Lumea ar fi mai armoniosa daca femeile ar putea ramane in profilul descris de tine, dar in toata lupta asta pentru egalitatea cu barbatii ne cam pierdem feminitatea…

    Apreciază

  2. cam prea multe ii plac,adica vrea femeia perfecta ?:))

    Apreciază

  3. […] zilei de 8 Martie, scrise în toţi aceşti 4 ani de blogging. Le găsiţi aici: 2010, 2011, 2012, 2013. Deh, Mărgeaua e cam nostalgică în ultima vreme (probabil de la schimbarea prefixului i se […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

