3 comentarii

M-am nascut de Martisor

…si mi-s tare mandra de asta, desi nu stiu daca eu pot sa-mi asum vreun merit! Dar mama de Margea poate, ca doar ea a fost acolo si stie perfect cum s-au intamplat lucrurile, desi au trecut 29 de ani de atunci! 😛 Normal ca-si aminteste, ca doar nu se intampla in fiecare zi sa primesti un asa martisor special, cu gura mare, piele roz, degete minuscule si trei fire de par in cap, nu? Si totusi, cand ea m-a privit pentru prima data cu ochii ei mari si verzi si plini de emotie, i-am parut atat de frumoasa, o minune de bebe, incat m-a pupat cu foc pe obrazul drept. Si dragostea ei imensa de proaspata mamica s-a lipit pentru totdeauna de pielea cruda de bebe ca o pecete. Gropita mea din obrazul drept e vizibila si acum, la 29 de ani dupa, de fiecare data cand zambesc sfios sau rad cu pofta, dovada incontestabila a legaturii profunde dintre noi doua si reminder al faptului ca mama va fi cu mine cat voi trai!

Asta a fost acum multi ani, desi vie inca in amintirile mamei de Margea, de parca s-ar fi intamplat ieri! Nici nu-i vine sa creada ca acum sunt adulta, femeie maritata, la casa mea, cu responsabilitati si obligatii! Probabil ca-n inima ei voi fi intotdeauna mogaldeata aia galagioasa care avea nevoie de ajutorul ei in permanenta! 😀

Dar gata, ajunge cu sentimentalismele! Voiam doar sa consemnez (eventual chiar sa ma laud) aici, pe Siraguri, ca ziua mea de nastere de anul asta a fost una frumoasa, cu multe flori de primavara, martisoare, cadouri, tort anticipat, felicitari de departe si telefoane de pe alte meleaguri,urari de bine si dragoste din plin! Atat! 😉

Cercei-martisor by Margeluta

Ghiocei by Margeluta

Cadou de 1 Martie by Margeluta

Martisor-camee by Margeluta

Lalele albe in Martie by Margeluta

P.S.: Baba mea a fost pe 1 Martie si daca ar fi sa dau crezare vorbei din popor, ei bine, anul asta o sa fie unul minunat, calduros si insorit, exact asa cum a fost si ziua de ieri! Sa dea Domnul! 😉

3 comments on “M-am nascut de Martisor

  1. Felicitari, ai scris un articol emotionant si foarte cald. Intr-adevar ziua nasterii este importanta pentru fiecare dintre noi si atat timp cat traim, suntem legati biologic si sufleteste de mama noastra, in spcial si in general, de parintii ce ne-au dat viata.
    Datorita parintilor nostrii, suntem entitati unice pe pamant si fiecare dintre noi, dorim sa ne facem simtita prezenta, prin faptele noastre, prin ceeace materializam din visele si sperantele noastre.
    Cred ca mama ta este foarte mandra de tine si familia ta, la fel.
    Eu iti doresc sa fii mereu pe „val” si sa „navighezi” usor, prin meandrele fiecarei zile.
    Un gand bun si multa sanatate.

    Apreciază

    • Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, mi-au atins o coarda sensibila a sufletului. Nu stiu daca ai mei sunt mandri de mine, nu mi-au zis-o niciodata. Si probabil nici nu au de ce (zic eu!), am facut majoritatea greselilor pe care ei incercau sa ma impiedice sa le fac! :))

      Apreciază

  2. […] in februarie si ne-a facut cadou tortul, iar pe langa tortul anticipat, am avut parte si de o zi de nastere minunata, cu multe martisoare, cadouri, flori si urari de bine. M-am simtit […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

