11 comentarii

Lasati martisoarele sa vina la mine!

Martisor by MargelutaMa bucura si acum Martisorul ca atunci cand eram copil, il astept cu sufletul la gura si tare mi-as dori sa-l inghet in timp, sa nu se mai duca asa repede! Poate si pentru ca mi-e teama ca va trece fara sa fie marcat de un eveniment deosebit, care sa mi-l imprime pentru totdeauna in memorie!

Imi place snurul alb-rosu, agatat in piept, legat la mana sau decorand vitrinele magazinelor, ma incanta parfumul freziilor, delicatetea ghioceilor si branduselor, explozia de culori a lalelelor. Ba chiar si tarabele cu martisoare (mai mult sau mai putin kitschoase) insirate de-a lungul strazilor imi plac. Si bineinteles ca ador sa primesc martisoare, garnisite cu un buchet de lalele (anul asta mi le doresc albe) si o ciocolata fina. Ca o mica paranteza, trebuie sa ma laud ca am primit deja de ieri primul martisor din anul asta si azi a mai venit inca unul! Me happy, very happy! Da, cu siguranta imi place toata agitatia asta si zarva primavaratica de pretutindeni, atmosfera de sarbatoare ce pluteste in aer. Parca ni se da startul trezirii la viata, o data cu natura. Martie se dezvaluie proaspata, cruda, renascuta, tanara, feminina, schimbatoare, capricioasa. Exact ca o femeie. Nu e coincidenta deci ca a fost aleasa Luna Femeilor! 😛

Asa ca Fetelor, Domnisoarelor, Doamnelor bucurati-va din plin de aceste zile indelung asteptate, de fiecare Martisor, de fiecare cadou micut si gest marunt venit din partea jumatatii voastre! Rasfatati-va, alintati-va, iubiti-va si mai ales, lasati-va iubite! Si nu uitati sa va alegeti Baba! 😉

11 comments on “Lasati martisoarele sa vina la mine!

  1. Eu deja m-am alintat la prima ora… 😀 Sa ai un Martisor frumos si voios! 🙂

    Apreciază

  2. Toate mărțișoarele să vină la tineeee!!! Am zis! O primăvară frumoasă! 😉

    Apreciază

  3. Un gand frumos si un zambet din tot sufletul, un martisor care sa-ti aduca in suflet primavara…iti doresc ♥♥♥♥♥♥

    Apreciază

  4. La multi ani! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

