2 comentarii

Dragostea în vorbe de copil – Partea a II-a

De cele mai multe ori, copiii observă şi înţeleg lucrurile mult mai bine ca noi adulţii, care tindem mereu să ne ascundem după degete şi astfel să complicăm totul. Iată ce simplu şi sincer văd prichindeii dragostea:

Children love

Ce înseamnă dragostea?

Când bunica mea a făcut artrita, nu mai putea să se aplece să-şi facă unghiile de la picioare. Aşa că bunicul i le face de atunci mereu, deşi are şi el artrită la mâini. Aceasta este dragostea. – Rebecca, 8 ani

Când cineva te iubeşte, felul în care îţi rosteşte numele este diferit. Chiar ştii că numele tău este în siguranţă în gura lui. – Billy, 4 ani

Este dragoste când o fată se parfumează, un băiat se dă cu after shave, ies împreună în oraş şi se miros reciproc. – Karl, 5 ani

Este vorba de iubire atunci când mănânci în oraş şi îi dai cuiva cei mai mulţi dintre cartofii tăi prăjiţi, fără să îi ceri în schimb cartofii lui. – Chrissy, 6 ani

Dragostea este ceea ce te face să zâmbeşti atunci când eşti obosit. – Terri, 4 ani

Este dragoste atunci când mami îi face cafea lui tati şi ia o înghiţitură înainte de a i-o da, pentru a fi sigură că gustul este ok. – Danny, 7 ani

Dragoste este atunci când te săruţi tot timpul. Apoi, când oboseşti de atâta sărutat, tot vrei să fii împreună şi să stai de vorba. Aşa sunt mami şi tati. Sunt caraghioşi când se sărută. – Emily, 8 ani

Dragostea este ceea ce este cu tine în camera de Crăciun dacă te opreşti din deschis cadouri şi asculţi. – Bobby, 7 ani

Dacă vrei să înveţi mai bine să iubeşti, trebuie să începi cu un prieten pe care îl urăşti… – Nikka, 6 ani

Este dragoste atunci când îi spui unui băiat că îţi place cămaşa lui, iar el se îmbracă după aceea cu acea cămaşă în fiecare zi. – Noelle, 7 ani

Dragoste este între o bătrânică şi un bătrânel care sunt încă prieteni după atâţia ani, deşi se cunosc atât de bine. – Tommy, 6 ani

În timpul recitalului meu la pian eram pe scena şi îmi era frică. M-am uitat la oamenii care mă priveau şi l-am văzut pe tatăl meu care îmi făcea cu mâna şi îmi zâmbea. Era singurul care făcea asta. Şi nu mi-a mai fost fric. – Cindy, 8 ani

Mama mă iubeşte mai mult decat oricine altcineva. Nimeni altcineva nu mă sărută seara înainte de culcare. – Clare, 6 ani

Este dragoste atunci când mami îl vede pe tati transpirat şi mirositor şi tot îi spune că este mai frumos decat Robert Redford. – Chris, 7 ani

Este dragoste atunci când căţeluşul tău te linge când ajungi acasă, deşi l-ai lăsat singur toată ziua. – Mary Ann, 4 ani

Ştiu că sora mea mă iubeşte pentru că îmi dă întotdeauna hainele ei vechi şi trebuie să se ducă să îşi cumpere altele. – Lauren, 4 ani

Atunci când iubeşti pe cineva, genele ţi se ridică şi coboară şi mii de steluţe ies din tine. – Karen, 7 ani

Este dragoste atunci când mami îl vede pe tati pe toaletă şi nu i se pare ridicol. – Mark, 6 ani

Nu trebuie să spui „te iubesc” dacă nu este adevărat. Dar dacă este adevărat, trebuie s-o spui cât mai des… Oamenii uită. – Jessica, 8 ani

Dacă v-au încântat părerile sincere ale prichindeilor despre lucrul ăsta minunat numit „dragoste”, înseamnă că nu vreţi cu siguranţă să rataţi şi Partea I. Vă garantez amuzament total! 😉

2 comments on “Dragostea în vorbe de copil – Partea a II-a

  1. Vorbele de copil sunt cele mai sincere vorbe,ei zic exact ceea ce simt si ce vad ,trebuie sai dam un exemplu bun micutilor pentru ca noi suntem exemplul lor , Frumos 🙂

    Apreciază

  2. M-a făcut să zâmbesc postarea asta 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

