1 comentariu

Brăduleţ, brăduţul meu

MY CHRISTMAS TREE, oh christmas tree BY MARGELUTA

Aveam de gând să împodobim bradul în seara de Moş Nicolae, cum facem noi de obicei, dar cu toate cele întâmplate, nu ne-a mai ars de nimic. Mai ales mie, ştiind că nu voi avea cum să imortalizez momentul, din cauza dispariţiei subite a preţiosului meu Nicu Pixelu’ aka aparatul foto (pentru cei care aţi deschis televizoarele mai târziu 😛 ). Dar fiindcă acum am un alt preţios, adica pe Sony Boy cel proaspăt venit în casa mărgelată via Moş Nic, ei bine, nici nu bănuiţi ce rapid mi-a venit cheful de a face bradul! Şi iată ce a ieşit! Hi hi, acum stau nemişcată şi-l admir întruna, hipnotizată de luminiţele colorate şi decoraţiunile cele noi! 😉 Mi-e aşa drag de el!

Sărbătorile de iarnă sunt cele care-mi amintesc cel mai mult de copilărie, vârsta magică, fără de sfârşit… şi totuşi dusă! Gândul că decembrie nu va mai fi niciodată ca atunci, cu praf de zână plutind în aer şi bucurie nemărginită şi speranţe sincere şi fericire în stare pură, of, cât mă întristează gândul ăsta! Deplâng vremurile acelea, îmi lipsesc îngrozitor, tocmai de asta ţin morţiş la obiceiul cu împodobitul bradului, fiindcă simt cum o fărâmă din magia acelor vremuri trecute se proiectează în prezentul monoton al adultului care nu mai ştie să fie copil!

One comment on “Brăduleţ, brăduţul meu

Lasă un răspuns

