8 comentarii

Leapsa calatorului: prima poza

S-a asternut praful atat de tare pe Siraguri incat as putea sa mor sufocata imediat ce deschid blogul. Imi tot spun, de o bucata buna de vreme, ca o sa revin in forta si voi scrie din nou ca inainte, dar ma amagesc singura, pentru ca am capul dezumflat ca un balon si degetele de mamaliga… Subiecte as avea cu carul, nu de asta duc lipsa, ci de…chef, timp… nici eu nu stiu de fapt ce imi stavileste curgerea cuvintelor din degete pe taste!

Dar ca sa dau dovada ca ma straduiesc, iata ca incep cu ceva mai usor, o leapsa primita de la draga mea tiza Cris-Mary. Ce am de facut? Sa postez prima poza cu mine din fiecare calatorie intreprinsa. Dar cum eu nu am obiceiul sa incarc poze cu mine pe blog, Crissu mi-a permis sa modific un pic leapsa, prin urmare, voi pune prima fotografie minus subsemnata. Acum sincera sa fiu, nu promit ca voi posta imagini chiar din fiecare calatorie facuta, pentru ca sunt destule si dupa ce am eliminat fotografiile in care apar eu -Narcis mic ce sunt! 😛 – nu prea au mai ramas multe demne de afisat. In plus, in ultimii ani nu am mai calatorit, intrucat buzunarul meu a ajuns anorexic in urma asa-zisei crize care ne vantura tara si portofelele! Dar vorba multa, saracia omului, asa ca sa trecem la treeaaaabaaa!

strasbourg-france-by-margeluta.jpg      Strasbourg (Franta)

paris-france-by-margeluta.jpgParis (Franta)

heidelberg-germany-by-margeluta.jpgHeidelberg (Germania)

nice-france-by-margeluta.jpg

Nice (Franta)

montecarlo-monaco-by-margeluta.jpgMontecarlo (Monaco)

budapest-hungary-by-margeluta.jpgBudapesta (Ungaria)

genova-italy-by-margeluta.jpgGenova (Italia)

venezia-italy-by-margeluta.jpgVenezia (Italia)

pisa-italy-by-margeluta.jpgPisa (Italia)

varna-bulgaria-by-margeluta.jpgVarna (Bulgaria)

istanbul-turkey-by-margeluta.jpgIstanbul (Turcia)

8 comments on “Leapsa calatorului: prima poza

  1. Buuu..auzi la ea putine… nu-s putine deloc :d La cat mai multe si la fel de frumoase 😀 :*Multumesc ca ai facut leapsa, pozele sunt minunate si sunt sigura ca si tu erai minunata in ele 😀

    Apreciază

  2. Te bat!!! De ce nu ne povestesti de locurile astea faine pe unde ai umblat? De ce? De ce? Ai avea atatea sa ne povestesti… Imi plac mult pozicile tale. Cat despre faptul ca nu vrei sa apari in poze pe net.. ei aşşş, aşa fată frumoasă şi să stea ascunsă :)))
    Te pup :*

    Apreciază

    • :)) In locurile asta frumoase, plus inca alte cateva, am fost acum multi ani si toate informatiile care i-ar interesa pe ceilalti s-au cam sters din memoria mea1 Deh, am imbatranit si eu! 😛

      Apreciază

  3. Frumos de tot la Nisa si Monte Carlo, cea mai reusita fotografie mi se pare cea din Varna. De exceptie!

    Apreciază

  4. Wow! Imi place! Ai fost la Nisa? Super, poate-mi dai niste tips, ca ma pregatesc si eu sa ajung curand acolo:)

    Apreciază

    • Da, am fost acolo cu multi ani in urma, drept urmare, multe s-au sters din memorie in timpul asta! Oricum, sa urci neaparat la castel si poate dai o fuga si la Eze Village! E suuuperb acolo sus! 😉

      Apreciază

  5. Foarte faine pozele! Eu nu am reuşit să ajung atât de departe… Am fost, totuşi, până în Ungaria şi Bulgaria de mai multe ori şi mi-a plăcut ce am văzut! Felicitări pentru leapşă!

    Apreciază

Lasă un răspuns

