8 comentarii

Diminetile mele bune

Si s-a gandit Crissu meu ca a trecut prea mult timp de cand nu mi-a mai pasat o leapsa, cam de o saptamana asa, drept urmare m-a cadorisit acum cu una care-mi cere sa ilustrez diminetile mele bune. Trebuie sa recunosc insa ca m-am distrat copios rezolvand-o si veti vedea in continuare de ce. 😉

  Asadar, cand e somnul cel mai dulce si visele mai colorate…

…suna alarma si sar ca arsa ca din pat.

Dar jur solemn ca ceasul tradator isi va primi rasplata cuvenita!

Urmeaza totusi 2-3 exercitii pentru inviorare rapida…

…si 2-3 pasi pe muzica de pe Mtv pentru buna dispozitie.

Apoi un mic dejun sanatos…

…imbracatul…

…o ultima privire in oglinda…

…si drum bun, cale batuta!

In speranta ca v-au placut diminetile mele, puteti prelua leapsa si chiar va rog s-o faceti, ca tare sunt curioasa cum arata ale voastre! Nu in ultimul rand, un sfat pentru toti cititorii margelati:

Never go to bed angry,  - stay awake and plot your revenge

8 comments on “Diminetile mele bune

  1. Wou, ce dimineti pline de evenimente ai! La mine totul se rezuma la o cafea(strong), un dus si, evident, putin makeup. 😛 Ora de plecare e 6:30 deci…nu e timp de muzica, dans sau mic dejun copios. 😦

    Apreciază

    • Am obiceiul sa ma trezesc devreme si trebuie neaparat sa iau micul dejun, ca asa m-a obisnuit mama inca de mica. Si neaparat deschid televizorul pe muzica fiindca ma face sa ma simt bine. Ma straduiesc sa fac miscare in fiecare dimineata, dar recunosc ca nu tot timpul se intampla asta!

      Apreciază

  2. Muahahahahahahahahahaha …haha 😀 Genial tizule 😀

    Apreciază

  3. Inteleg ca alintatul si dezmierdatul sunt activitati pentru a doua parte a zilei 😀
    E fain ca te poti trezi suficient de devreme, cat sa ai timp de toate!

    Apreciază

  4. Ce-mi place ultima poză :))

    Apreciază

  5. foarte frumos si funny 🙂 preiau leapsa sa vad ce iese 😀 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

