5 comentarii

O mică leapşă la început de săptămână şi final de lună

Tiza mea Cris-Mary mi-a pus pe tavă o mică leapşă, ceva gen oracolul din generală, numai că mult mai scurtă.

1. Scrie 3 lucruri pe care ştii sigur că le vei face mâine.

I. Voi citi în continuare din „Poveşti ale doamnelor din Bucureşti” de Victoria Dragu Dimitriu, carte pe care mi-am comandat-o de pe librărie online şi pe care v-o recomand din inimă, dacă vreţi să descoperiţi personajele Bucureştiului de altădată şi să simţiţi parfumul Micului Paris de odinioară.

II. Cu siguranţă voi intra pe blog şi facebook! 😛

III. Şi pentru că mâine e 1 Mai, eu şi Al Meu Ca Bradul vom ieşi la o mică plimbare, doar noi doi. Fără damf de grătare, deci!

2. Scrie 3 dorinţe care nu ţi s-au îndeplinit încă.

Doar 3? Am prea multe dorinţe neîndeplinite pentru a le putea înşira aici. Dar dacă mă strofoc un pic, una din ele e DSLR-ul la care visez de ani de zile, alta e un bilet dus spre Australia, iar a treia e o mămăruţă cu pampers. 😛

3. Scrie primul cuvânt care-ţi vine în minte.

Îngheţată! 😀

4. Ce auzi în acest moment?

Un picamer! De o oră întreagă o ţine aşa, nici măcar asta nu-l acoperă!

5. Dacă ai putea pleca în vacanţă cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?

Deşi l-aş prefera pe Bradul consort lângă mine, sub o umbreluţă la malul mării, de dragul întrebării răspund cu Jane Austen.

6. Care e cea mai ieşită din comun activitate a ta?

Sunt o fiinţă foarte comună, chiar banală aş zice, deci nu întreprind activităţi ciudate.

7. De cine te-ai speria: stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsă la chelie?

He hee, câte aş mai vorbi cu Mike, câte aş avea să-l întreb! Aş ţipa isterizată „Miiiichaaaaeeeel” cum făceau fetele la concertele lui şi aş cădea pe spate, leşinată… de admiraţie, nu de frică! Britney nu mă pasionează.

8. Scrie ceva de încheiere.

The End.

5 comments on “O mică leapşă la început de săptămână şi final de lună

  1. pentru mamaruta cu pampers o sa ma rog si eu, in dreptul tau, desigur, ca mie mi-a trecut timpul. 🙂
    ps. preiau leapsa, pentru cand voi avea timp, ca tare e draguta. daca nu-mi dai voie, spune repede!

    Apreciază

  2. Mda, cu inghetata in cap m-am trezit si eu. :)))

    Apreciază

  3. 1. Sport (o ora), dans (doua ore), cumparat bilete la concertul Narcotango.
    2. Valsis liber o luna (doar pentru mine), Radu student, Rio!!
    3. Sanatate!
    4. http://www.youtube.com/watch?v=rsFW47aElUw&list=PLF9D7A6CE6BE703FC&index=23&feature=plpp_video
    5. Antoine de Saint-Exupery, fara indoiala.
    6. Am stat pe pat de spital, ca pacienta, acum un an.
    7. Cred ca n-am inteles bine intrebarea… 🙂
    8. Multumesc. Te iubesc.

    Apreciază

  4. Multam ca ai preluat-o si iti doresc ca dorintele sa se implineasca 😀 >:D<

    Apreciază

  5. Mamaruta cu pampers :X:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

