7 comentarii

Mărţişor de 2012

Martisor 2012 by Margeluta

Pentru că în perioada pomilor înfloriţi am stat mai mult în casă, împreună cu prietena mea gripa, nu am apucat să-mi leg şnurul mărţişorului, aşa cum fac în fiecare an, de creanga primului pom înflorit pe care-l văd. Am amânat momentul până ieri, când, după holbatul la Cupa UEFA pe Lipscani, l-am înnodat în caisul din faţa galeriei artiştilor plastici. Am profitat că era duminică şi pustiu, fără priviri stingheritoare în timp ce pitica de mine se chinuia să-l prindă de o crenguţă aflată prea sus. Sunt bucuroasă că măcar obiceiul ăsta am reuşit să-l duc la capăt, fiindcă celelalte tradiţii de primăvară ale mele s-au dus pe apa sâmbetei. Sper să recuperez la anul! 😉

7 comments on “Mărţişor de 2012

  1. Frumoasa poza tizule si minunat obicei ..Iti dai seama daca il legai te Cupa ? :D:D Muahaha:D Glumesc :*

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ce semnifica acest obicei? Am vrut sa fac niste fotografii ceva mai artistice unei magnolii din Cismigiu, dar nu mi-a placut ca era plina de snururi. Am renuntat, desi era un copacel mai micut si se vedeau bine florile… In opinia mea, copacelul arata mult mai bine fara acele snururi…

    Apreciat de 1 persoană

    • E un obicei vechi, din batrani. Mie mi l-au transmis mama si bunica. Legi snurul alb-rosu al martisorului in primul pom inflorit pe care-l vezi. Daca va fi plin de rod, atunci si anul tau va fi la fel. Sau invers. 😉 Eu nu am vazut niciun pom plin de snururi, dar tare mult mi-ar placea sa vad unul si sa-l imortalizez. Cred ca ar iesi niste fotografii frumoase.

      Apreciază

  3. Multa sanatate , margeluto!
    Incearca sa-ti ,,incurajezi „ putin imunitatea pentru iarna viitoare !

    Apreciat de 1 persoană

  4. Margeluto cu majuscula, scuze!…

    Apreciat de 1 persoană

  5. Nu ştiam de obiceiul ăsta 🙂 Mă bucur că l-am aflat.

    Apreciat de 1 persoană

  6. […] -am vazut Cupa UEFA si-apoi mi-am legat intr-un cais snurul martisorului […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

