7 comentarii

Boys will be boys

Dacă vă întrebaţi cum arată Cupa UEFA, ei bine, iat-o, în toată splendoarea ei:

Cupa UEFA la Bucuresti by Margeluta

Eu nu aveam curiozităţi de genul, dar tot am văzut-o şi fotografiat-o azi. Dar mai ales, L-am fotografiat pe el, pe Al Meu Ca Bradul, microbist ce se respectă, mândru tot lângă ea, ca un cocoş umflat în pene, adevărat reprezentant al sexului tare care este! El, bărbatul matur de 30 de ani, cu (câteva) fire albe-n păr, şi toată coada de puştani de 10-12 ani din faţa lui! 😛

Pentru că nu te poţi opune pasiunilor mistuitoare ale Bradului consort, chiar dacă pentru tine, oricum le-ai aduna, înmulţi, răsturna şi întoarce, tot egale cu zero sunt. Semn clar că bărbaţii sunt de pe Marte şi femeile de pe Venus. Dar cum să nu-i iubim, fetelor? 😛

7 comments on “Boys will be boys

  1. mai bine sa aiba pasiuni chiar daca noi nu le intelegem 100% dact sa stea toata ziua cu noi nervosi si plictisiti!:d

    Apreciază

  2. Frumoase imagini! Cum sa n-o admiri:)

    Apreciază

  3. In toata spelendoarea ei am vazut-o si noi in Centru Vechi sambata. Nu e cine stie ce, doar o bucata de…. metal facuta intr-o anumita forma. 😀 Asta reprezinta pentru mine ca pentru ai nostri barbati e mai muuuuult decat atat.

    Apreciază

  4. Deci ati fost si voi in pelerinaj acolo 😀 Frumos 😀 Si-a frecat cineva portofelul de geam ca la moaste? :))

    Apreciază

  5. […] vazut Cupa UEFA si-apoi mi-am legat intr-un cais snurul […]

    Apreciază

  6. […] să ajungem cât mai repede la trofeu, să-l fotografiem şi să plecăm, aşa cum s-a întâmplat anul trecut la Cupa UEFA Europa League, în Centrul Vechi. Treaba s-a rezolvat până la urmă, Al Meu Ca Bradul a căpătat pe loc un […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

