10 comentarii

La primavera

Primăvara asta e mai mult toamnă! Ieri a plouat cu tunete şi fulgere, azi e înnorat şi frig, picură şi bate îngrozitor vântul! Privesc pe geam cum se zvârcolesc crengile plutei de 9 etaje din spatele blocului. De câte ori mi-am imaginat că se frânge, m-am întrebat peste cine va intra în casă?! Numai că se clatină, se apleacă, dar nu se frânge. O plouă, o bate vântul, o ninge, o arde soarele, dar ea e tot în picioare. Doar frunzele proaspete, de-un verde crud, care cresc şi se înmulţesc de la o zi la alta trădează primăvara, căci altfel, peisajul ud şi gri ţi-ar inspira un noiembrie friguros.

Pomii au înflorit demult, ba chiar s-au şi trecut. Nu am avut timp să le admir bogăţia florilor, eram prea ocupată să zac în pat, cu febră şi frisoane. Nu am apucat să-mi leg şnurul alb-roşu al mărţişorului de vreo crenguţă şi nici să culeg cocorăi şi viorele. Anul ăsta, ca în niciun altul, tradiţiile mele de primăvară s-au dus pe apa sâmbetei. Am ratat începutul primăverii, anotimpul meu preferat, nu l-am inspirat adânc în plămâni, nici măcar nu mi-a impregnat pielea. Dar a trebuit să mă consolez cumva, aşa că am scotocit prin fişierele laptopului după fotografii din care să ţâşnească primăvara. Şi am găsit. Suficiente ca ochii să-mi fie în extaz! După câteva ore de editat fotografiile şi realizat slideshowul, plus alte 1300 de minute (!) cât mi-a luat să-l încarc pe Youtube, iată câteva bucăţele din primăverile anilor trecuţi, imortalizate în fotografii de către subsemnata Mărgea, pe muzica lui Ludovico Einaudi. Sper să vă placă! 😉

10 comments on “La primavera

  1. frumoase poze,cu ce aparat foto ai fotografiat?

    Apreciază

  2. La Cluj nici la final de octombrie anul trecut nu a fost mai urât ca acum, m-am trezit la 8 şi la naiba, am crezut ca e abia 6 la ce întuneric şi dezolant era. Apoi am văzut că ploua cu găleata. E vreme din aia de „să nu scoţi mâţa afară din casă” 🙂 Foarte apăsătoate vremea şi jur că nu vrorbim de ea doar ca să aflăm în treabă ci pentru că este chiar aiurea. Eu, după aşa o iarnă lungă şi grea, am crezut că o să avem o primăvară extraordinară, dar eu ieri eram în cizme şi cu cea mai groasă eşarfă la gât… „unde e primăvară de altădată?” (cea de anul trecut de exemplu?) 😀

    Apreciază

    • Excat asa credeam si eu, ca dupa o iarna grea, vom fi rasplatiti cu o primavara minunata! Dar deh, socotelile nu prea se potrivesc! Poate s-o imbunatati vremea din mai incolo…

      Apreciază

  3. Foarte frumoase si sugestive fotografiile, mi-ar placea si mie sa fac un slideshow si sa-l pun pe youtube. Din pacate nu ma pricep…
    Eu deja m-am indragostit de primavara asta, pana acum a avut de toate: caldura, ploaie, racoare, pomi in floare si parfum de liliac. 😀

    Apreciază

    • Multumesc, Nice! Nu e asa greu de facut un slideshow, crede-ma, eu am invatat singura. M-am tot omorat acolo, mi-am prins urechile, m-am enervat, am gresit, am luat-o de la capat, si tot asa pana cand am reusit. Poti folosi Windows Movie Maker si la ce fotografii frumoase am vazut ca faci, cu siguranta va iesi un filmulet superb! 😉

      Apreciază

  4. Foarte frumos tizule filmuletu si imi pare rau ca ai fost bolnavioara si nu te-ai putut bucura anul asta de obiceiurile frumoase >:D<

    Apreciază

  5. […] delectat ochii si urechile cu primul videoclip facut de mine […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

