4 comentarii

Tocăniţă internautică (13)

Seara bună, cititori mărgelaţi şi bine aţi revenit în bucătăria Şiragurilor!

Tocăniţa internautică de azi are ca ingredient principal un articol foarte interesant despre 5 oraşe moderne abandonate. L-am tocat mărunt-mărunt, l-am aruncat în tigaie şi l-am perpelit puţin în 50 de motive pentru care să te trezeşti la 5 dimineaţa până a devenit transparent. Am desfăcut borcanul cu motivele pentru care căsătoria ne face fericiţi şi am adăugat o lingură sănătoasă. Am dat focul la mic şi am lăsat amestecul să fiarbă încet şi bolborosind. Am presărat apoi la final nişte căsuţe în copac şi fotografii cu Regina Maria pentru a da un plus de savoare tocăniţei de azi. Am pus-o fierbinte şi aburindă într-o farfurie galbenă să ne înveselească ziua, cu un pahar de vin de Drăgăşani alături.

Poftă bună şi digestie uşoară, dragii mei gurmanzi mărgelaţi!

 

4 comments on “Tocăniţă internautică (13)

  1. Am gustat-o. E taaare buna, mai ales datorita aromei celor cincizeci de condimente… 😉

    Apreciază

  2. Frumoasa regina! Si casutele! Cramposia , ehehehe! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

