12 comentarii

Tocăniţă internautică (12)

Salutare gurmanzi mărgelaţi! Cu mare drag vă poftesc azi în bucătăria Şiragurilor! Fiindcă am fost vrednicuţă foc, am gătit deja mâncarea internautică şi am aşezat bucatele aburinde pe masă în aşteptarea voastră.

La felul întâi avem câteva portrete de animale desenate cu pixul. Credeţi-mă că arată uimitor!

La felul doi ne delectăm cu 2 articole despre Alice Herz-Sommer, în vârstă de 103 ani, care afirmă că muzica a făcut-o cea mai longevivă supravieţuitoare a holocaustului şi continuă să creadă că viaţa e frumoasă .

La desert, ceva uşor şi amuzant: verze în ipostaze… sexy! 😀 Ce imaginaţie pot avea chinezii ăştia!

Aşadar, poftă bună şi digestie uşoară dragi cititori de Şiraguri!

12 comments on “Tocăniţă internautică (12)

  1. foarte frumoasa trimiterea ta la articolul despre Alice Herz-Sommer, mi-ai facut o surpriza tare placuta!

    Apreciază

  2. Savurez tot ce scrii si trimit si eu mai departe , caci , vorba ta- pacat sa nu raspandim frumusetea si intelepciunea !
    Desi nu ne cunoastem – tin sa-ti trimit toata simpatia si aprecierea mea !

    Apreciază

  3. Si ,2 ) Ai idee cum a aparut ciudatenia asta de imagine langa numele meu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

