14 comentarii

Leapşa ca la carte

Draga mea Cris-Mary mi-a pasat o leapşă cu parfum livresc şi ca să-mi spăl păcatele (pentru că mai am câteva lepşe de la ea la care nu am răspuns) şi să cresc în ochii ei, am rezolvat-o repede-repede.

1. Care este ultima carte pe care aţi citit-o (sau pe care o citiţi încă)?

Încă citesc, deşi trebuia să o fi terminat cu mult timp în urmă, „Missy. Regina României” de Guy Gauthier. M-a ajutat să risipesc ceaţa deasă din mintea mea în legătură cu familia regală a ţării noastre.

2. Una dintre ultimele cărţi citite pe care o recomandaţi?

Nu vă recomand doar o carte, ci o întreagă saga, şi anume  „Cântec de gheaţă şi foc” a lui George R. R. Martin pentru că are de toate: intrigă, fantezie, dragoste, luptă pentru putere, personaje foarte bine realizate. Daca va simtiti in stare, puteti citi toate cele 5 carti in engleza (deocamdata atatea au aparut pana acum), pe care le puteti comanda de pe librarie online.

Şi pentru o după-amiază plăcută, „Oscar şi tanti Roz” de Eric-Emmanuel Schmitt pentru că e prea frumoasă şi te face să-ţi pui anumite întrebări. Eu am plâns de mama focului când am citit-o.

3. Care este următoarea carte pe care vă gândiţi s-o citiţi?

Am ditamai lista cu cărţi de citit, sincer nici nu ştiu cu care să încep (sau dacă voi ajunge vreodată să o finalizez, întrucât tot adaug). Aş vrea să mă apuc de „Jurnalul” Oanei Pellea, dar mai vedem ce idei mă trăznesc până atunci (sunt o Mărgeluţă mai schimbătoare ca vremea)!

Şi asta a fost. Ce-mi plac lepşele scurte! 😛 Voi ce cărţi aţi mai citit în ultimul timp?

14 comments on “Leapşa ca la carte

  1. Oooo, ce de maci! Frumos! Asa da! Si eu tot „jurnalul” vreau dar nu l-am primit in ianuarie:(. Sper sa mi-l aduca Alice in aprilie acum, cand vine. O sa trec si eu Cantec de gheata si foc…pe lista bineinteles:). Recitesc Jurnalul fericirii.

    Apreciază

  2. Eu am terminat ieri de citit „Vei fi acolo” de Guillaume Musso pentru campania vALLuntar. M-am apucat acum de „Relatii Exuale” de Michel Birbaek, am citit doar cateva pagini dar pare ok. Urmeaza (pentru cand voi avea timp) „Marturia” de Anita Shreve (am citit si Nunta in decembrie tot de ea), „Departe de Kensington” de Muriel Spark (carti primite sau cumparate in urma campaniei vALLuntar).

    M-am apucat si eu de „Cea mai frumoasa carte din lume si alte povstiri” despre care scrie si Cris Mary insa am pus-o pe hold pentru ca mi-au sosit cartile comandate de la All si abia asteptam sa le citesc pe acelea. Am dat intamplator peste ea in biroul unei colege, o primise de 8 martie de la un furnizor si, pentru ca nu parea foarte incantata sa o citeasca, am confiscat-o eu 😀

    Am incercat sa citesc Jurnalul Oanei Pellea dar n-am reusit. Mie mi se par banale si necizelate povestirile, nu m-a incantat cu nimic asa ca am abandonat-o. Nu obisnuiesc sa termin cartile incepute si care nu-mi plac doar pentru ca le-am inceput, mai bine ma apuc de alta care-mi place mai tare:) Sunt curioasa sa vad ce parere ai si tu, poate nu eram eu in dispozitia potrivita atunci.

    Apreciază

    • Eu sunt genul care citeste cartea pana la capat, chiar daca nu prea imi place. Am o eu chestie sa termin intotdeauna ce am inceput. 😛 Dupa ce o citesc, o sa scriu despre Jurnal pe blog, dar deocamdata am vreo 3 carti despre care trebuie sa vorbesc, dintre care una pentru campania Valluntar. Numai ca timpul imi cam lipseste…

      Apreciază

  3. Am citit Guillaume Musso – Salvează-mă. E foarte faină 🙂

    Apreciază

  4. Ultima carte citita a fost Iubit cu imprumut si NU o recomand! 🙂 Filmul a fost praf, il vazusem inainte de a citi cartea, dar ma gandeam ca se aplica regula ” Nu judeca o carte dupa film „…
    Acum citesc biografia lui Steve Jobs si mi-e ciuda ca nu am indejuns de mult timp sa nu ma desprind de ea pentru ca-mi place, ma rog, multe din ce-am citit deja stiam.

    Apreciază

  5. Uuuuuu …deci, first : ador macii 😀 second: tre sa ne vedem si a treia : dupa ce termin si eu cu ce am acum de citit, musai sa iau si ”Oscar si tanti Roz” :* Multumesc ca ai preluat lepsica 😀 Pupici :*

    Apreciază

    • Deci first: Si eu! 😛 Ce coincidenta!
      Second: Neaparat, dar am cateva chestii care-mi dau batai de cap. Scap de ele si ne vedem!
      Trei: Pai eu am citit-o in format pdf, o caut in calculator si ti-o dau daca vrei! 😉 Si poate-mi imprumuti si mie „Cea mai frumoasa carte din lume”! 😛

      Apreciază

  6. Am terminat „De veghe in lanul de secara” (m-a prins abia dupa jumatate, dar asa am simtit-o spre final… ultima fraza am citit-o de vreo 5 ori 😛 ) si am inceput ieri „Departe de lumea dezlantuita” de Thomas Hardy – imi place mult de tot! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

