16 comentarii

Party for everybody, come on and dance!

La petrecere şi dans ne invită cele 6 frumuseţi estice care pe 26 mai, la Baku (Azerbaidjan) vor reprezenta Rusia la Eurovisionul de anul acesta. Şi dacă vă aşteptaţi la cine ştie ce trupă tipică zilelor noastre de rusoaice tinere, dezvelite, blonde, cu ochi albaştri şi picioare până-n gât, eh, surprize-surprize! Bunicuţele Buranovo sunt bine trecute de prima tinereţe, după cum le spune şi numele, dar nu cred că le poate contesta cineva dezinhibarea, exuberanţa, vioiciunea, dar mai ales ambiţia şi talentul! Asta ca să nu mai vorbim de generozitate, căci au declarat că toţi banii primiţi în cazul câştigării concursului, îi vor folosi pentru construirea unei biserici. Na, mai putem spune ceva acum? Sincer, eu nu m-aş supăra deloc dacă ar lua marele trofeu, sunt prea simpatice, mai ales când cântă în engleză cu accentul lor rusesc, şi nici melodia „Party for everybody” nu e rea! Ca să nu mai spun că cea mai scundă dintre ele seamănă izbitor cu străbunica mea paternă, mamaie Elisaveta sau baba Fica, aşa cum îi spuneau cunoscuţii! Îmi vine pur şi simplu să o strâng în braţe şi să-i sărut obrajii!

Nu am mai urmărit Eurovisionul de câţiva ani, fiindcă nu m-au convins melodiile câştigătoare, iar voturile mi s-au părut acordate pe motive politice şi financiare. Să fim serioşi, de unde atâţia bani să susţinem un spectacol de asemenea anvergură? Oricât de buni ar fi ai noştri, nu cred că vom câştiga vreodată. Cele mai bune clasări ale noastre au fost 2 locuri 3, prima dată în 2005 pentru „Let me try” – Luminita Anghel şi System (chiar meritau să câştige!), apoi în 2010 pentru „Playing With Fire” – Paula Seling şi Ovi şi un loc 4 în 2006 pentru „Tornero” – Mihai Trăistariu. De scandalul iscat acum în jurul Selecţiei Naţionale pentru Eurovision nu are rost să vorbesc, mă lasă rece. Dar staţi să vedeţi ce o să fie după, când se va anunţa câştigătorul! Adică azi, că Tvr 1 transmite concursul în direct, începând cu ora 21. De curiozitate am ascultat cele 15 piese participante, dar niciuna nu m-a dat pe spate! Sper numai că oricare ar fi cel ce ne va reprezenta la Eurovision în mai, măcar să facă un spectacol pe cinste, că de câştigat, nu avem oricum speranţe!

16 comments on “Party for everybody, come on and dance!

  1. Ooook iata ceva inedit !!! :)))

    Apreciază

  2. […] Trec peste scandaluri şi acuzaţii de plagiat şi peste toate certurile între compozitori, cântăreţi, juriu şi alţi oameni ai muzicii şi ai televiziunii (toate fac parte din “culoarea” tuturor concursurilor locale) şi mă bucur de restul spectacolului. Am auzit că întâmplător au ajuns şi cei de la T&L în concurs. Cătălin Josan (Megastar) este printre favoriţi (dar aşa a fost şi acum vreo 3 ani şi degeaba) deşi se tot vorbeşte că are pile (păi dacă avea pile acum era mult mai cunoscut decât este).  Probabil că va câştiga Mandinga. Nu-mi place melodia, am senzaţia că am auzit cu mult înainte de selecţie (deşi ştiu că n-ai voie să participi cu melodii deja lansate) şi nu m-a atras cu nimic. Oricum nu mai contează, cu oricine am merge tot n-o să atragem atenţia mai mult decât Rusia. […]

    Apreciază

  3. […] Roscata, Addicted, Cristi Milla, Teo Negura , Max , Carmen, C.L.M, madMe , FJ13, Margeluta , Ana, Batonel, Bialog, Yamasha, […]

    Apreciază

  4. Romania = haos, nebunie. Aseara prezentatoarea a vaut o rochie urata, Geanina aia ca un Arlechino. BLeah… Pacat de TVR…ca pe televiziune in sine o iubesc:)

    Apreciază

    • Sincer eu nu m-am uitat aseara la faza nationala, ca stiam la ce sa ma astept si nu am fost deloc tentata. Acum sa vedem ce vor face cei de la Mandinga, desi cum am mai spus, nu cred ca avem sanse extraordinare!

      Apreciază

  5. Monica, poate vrei sa spui ca prezentatoarea n-a avut rochie pe ea 😀 Bravo Botezatu pentru minunata plasa de pus peste sutien si tanga. Foarte original…

    Apreciază

  6. […] Voi ce rutina aveti dimineata ? […]

    Apreciază

  7. Ce m-am mai amuzat de tinerele talente rusesti! Inedita aparitie, intr-adevar… 🙂

    Apreciază

  8. Foarte tare asta cu everibagii dens, dens :)))))

    Apreciază

  9. […] urmarisem de ani buni, eram chiar nerabdatoare sa vad Eurovisionul de anul asta (mai ales datorita bunicutelor din Rusia) si in ciuda locului 12 obtinut de ai nostri, chiar mi-a placut. Azerii au reusit sa organizeze un […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

