13 comentarii

Sa-mi traiasca Mami!

  La multi ani Mami, cea mai buna si singura mea prietena! Te iubesc!❤

CITATUL ZILEI:

“Exista o fiinta minunata fata de care vom ramane intotdeauna datori: mama.”

Nikolai Alexeevich Ostrovsky

13 comments on “Sa-mi traiasca Mami!

  1. Sa-ti traiasca mamica! Multi ani fericiti!

    Apreciază

  2. Multi anisori, viata frumoasa si fericita!!

    Apreciază

  3. La multi ani cu sanatate! Multi ani traiasca ! La multi ani! :*:*: *

    Apreciază

  4. La multi ani si din partea mea!

    Apreciază

  5. […] pentru voi.  Scapa cine poate dar cu siguranta cei mentionati nu scapa :  Addicted, Roscata, Ana, Margeluta, FJ13, Nice, Pato, C.L.M, pinguu, madMe, Adeenah, Kathy, Batonel, Cristi, Vacitim, GCM, Paul, […]

    Apreciază

  6. […] de ce cuvinte vă simţiti “legaţi“? Ce amintiri vă stârnesc? Îmi puteţi spune într-un comentariu sau […]

    Apreciază

  7. Ne place blog-ul dvs. este minunat si va fi mereu aici, citind toate stirile.
    Pupici Glorinha.
    Vă dorim un week-end minunat.
    http://sbrincos.blogspot.com
    Brazil

    Apreciază

  8. La multi ani, mamei :D!

    Apreciază

Lasă un răspuns

