10 comentarii

Puzzlemania – partea a II-a

De sărbători, când am dat pe la bunica, am găsit în cutiile mele cu minuni adunate de prin locurile vizitate, un puzzle cu imaginea Turnului Eiffel, cumpărat bineînţeles de la Paris (ca să vedeţi cu ce suveniruri vin eu din călătorii 😛 ). Chiar uitasem de el! L-am luat cu mine şi când am ajuns acasă, nici n-am apucat să desfac bine bagajele c-am şi împrăştiat piesele pe jos şi-am început să le sortez pe culori. Ăsta e primul lucru pe care-l fac atunci când mă apuc de un puzzle!

Puzzlemania La tour Eiffel by Margeluta

Puzzle-ul ăsta e unul mai mic, de doar 500 de piese şi speram ca de data asta să nu mai lipseasca niciuna. Ştiam că l-am mai făcut o singură dată, acum câţiva ani, dar nu-mi mai aminteam dacă e complet sau nu. Aşa e când îmbătrâneşti, mai uiţi una alta! 😛

Puzzlemania La Tour Eiffel 2 by Margeluta

Cu cât imaginea prinde contur, cu atât mai înverşunată sunt să-l termin! 😀 Moment în care a intrat în peisaj şi Al Meu Ca Bradul, ca să am eu cu cine împărţi laurii!

Puzzlemania La Tour Eiffel 3 by Margeluta

Eh, şi după câteva ore, ta-na-naaaaam:

Puzzle La Tour Eiffel by Margeluta

Şi acum mi s-a făcut un dor de ducă nevoie mare!

10 comments on “Puzzlemania – partea a II-a

  1. Sa stii ca si eu ar trebui sa mai fac cu Dan cate un puzzle. Chiar i-am zis ca noi nu mai jucam carti, remi, sah, scrabble…nimic. Nici macar un puzzle. Relaxant. Imaginea ma face sa ma gandesc din nou la Paris. Eu nu am ajuns acolo…deocamdata. Dan vrea in Italia, eu vreau la Paris:) Iti dai seama ca sunt multi , multi francezi care sunt in varsta si nu au vazut Parisul niciodata…decat asa, in puzzle sau doar la tv….

    Apreciază

    • Nici noi nu prea avem obiceiul de a juca sah, carti, table sau altceva.Mai ales ca-n 2 nu e prea amuzant. Cand ne intalnim la nasi toata gasca, atunci da, e fantastic! Acum a dat in noi puzzlemania si sa ne vezi ce echipa buna facem! :)) Parisul e foarte frumos, are un farmec aparte, tare mi-as mai dori sa-l vad, de data asta cu persoana potrivita! 😛 Pai francezii au Parisul acolo, la ei, au tot timpul din lume sa-l vada, poate de asta nu se grabesc. Dar noi, cum facem rost de putini banuti, cum ne grabim sa profitam, ca iemdiat se cheltuie! 😀

      Apreciază

  2. Vreau si eu!!!!! Macar un puzzle, daca nu o excursie la Paris!

    Apreciază

  3. Dragut! Imi plac puzzle-urile daaar nu am rabdare sa stau sa le fac. Asa arata bine facute de altii. Am si eu pe acasa, de fapt prietenul meu are, vreo cateva si m-am gandit sa ma apuc de ele…dar n-am avut rabdare. Poate intr-o zi….

    Apreciază

  4. MInunata manie ..eu nu as mia pleca de langa el pana nu ar fi gata ..e o boala :)) Te imbratisez tizule…si eu am chef de duca..

    Apreciază

  5. Si noi am zis ca ne vom lua, le vom face, le vom lipi si le vom pune in rama! 🙂

    Apreciază

    • Ce rau ne-a parut sa le desfacem, mama mama! 😀 Al Meu Ca Bradul la fel zicea, sa le inramam, dar la cate tablouri a pus proprietarul pe pereti, nu am mai avea unde! :))

      Apreciază

Lasă un răspuns

