5 comentarii

Cu doar 83 de lei…

…aş putea cumpăra 2 bilete în stal II la Circul Globus  sau unul singur în loja I, dar unde mai e plăcerea de a merge la circ când te duci de unul singur?

…sau am putea lua 2 bilete la Teatrul de Revistă, că de când tot zice Al Meu Ca Bradul să mergem!

…am ieşi să mâncăm o pizza la Azzuro.

…am cumpăra câte ceva de mâncare.

…mi-aş putea comanda de la o librărie online care mi-e tare dragă, Libris.ro, 2 cărţi despre reginele României: „Missy, regina României”  – Guy Gauthier(39 lei)  şi Regina-mamă Elena a României – Arthur Gould Lee (38 lei).

…mi-aş dărui vreo 4 perechi de cercei absolut superbi, marca Ciupakabra: fluturaşi, trandafiri, lalele, maci şi ghiocei.

…le-aş putea lua ceva drăguţ Alui Meu Ca Bradul, mamei sau fratelui meu, că tot le e ziua în februarie!

Şi altceva nu-mi mai vine în minte! Adevărul e că în ziua de azi, la cât s-a devalorizat moneda noastră, nu prea mai poţi face multe cu 83 de lei! Altfel stătea treaba dacă ar fi trebuit să spun ce aş face cu un milion de euro! 😛

A fost o leapşă preluată de pe blogul Laurei şi merge mai departe către cine ar chef şi timp să se gândească la bani (puţini) şi să facă (mici) calcule! Aşadar, voi cum v-aţi drămui cei 83 de lei?

5 comments on “Cu doar 83 de lei…

  1. Hehe, in Romania nu aveam niciodata 83 de lei pentru a ma distra sau cumpara ceva in afara de mancare sau cele necesare in casa. Trebuia sa strang 50 ca sa pot sa imi iau o pereche de incaltari o data la 4 luni sau cam asa ceva…

    Apreciază

  2. Preiau si eu> Si diseara raspund!

    Apreciază

  3. […] Da, am furat o leapșă de la Mărgea. […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

