2 comentarii

Tocăniţă internautică (8)

Şi iată că a venit timpul ca Mărgeaua să intre din nou în bucătăria Şiragurilor şi să pregătească prima tocăniţă internautică a anului 2012. Aşadar, fără să ne lungim cu vorba, la treabă, că am lenevit destul!

Pentru că tot suntem la început de an şi plini de avânt ne-am stabilit deja rezoluţiile pentru 2012, iată un top 10 al promisiunilor pentru noul an care riscă să rămână doar atât, promisiuni. Asta ca să facem haz de necaz, în niciun caz nu vreau să vă descurajez!

Al doilea ingredient pus la fiert în oala virtuală este unul din categoria DIY (do it yourself), special pentru cei care iubesc produsele eco şi sunt cât de cât îndemânatici: un tutorial despre cum să faci o lumânare din coaja unei mandarine.

Următorul ingredient al tocăniţei de azi va fi cu siguranţă pe placul celor care adoră desenele animate. Luaţi o foaie şi un pix şi notaţi-vă 10 animaţii de văzut în 2012! Sau mă rog, puneţi un bookmark la articol!

Ca să ne amuzăm puţin, iată nişte videoclipuri cu copii pe cât de dulci, pe atât de haioşi. Au milioane de vizualizări pe youtube, deci cu siguranţă le-aţi văzut şi voi, dar sunt atât de simpatici puradeii ăştia, că nu mă lasă inima să nu vi le reamintesc!

Eh, am ajuns şi la final, deci iată ingredientul care dă un gust special primei tocăniţe internautice din 2012. Cum poate o simplă sticlă de plastic să aducă lumina în casă şi bucurie în suflete? Aflaţi în filmuleţul ăsta.

În speranţa că v-a plăcut amestecul de ingrediente din această săptămână, vă urez poftă bună şi digestie uşoară!

2 comments on “Tocăniţă internautică (8)

  1. De multe ori cand iti citesc postarile am impresia ca m-am intors in timp. De exemplu postarea asta pare scrisa pe 10 ianuarie si eu am primit notificare pe mail abia azi. Sunt curioasa doar cum de apare asa, nu ca ar fi asta un impediment in a-ti citi cu drag postarile 🙂

    Apreciază

    • :)) Pai, uneori din cauza ca sunt cam ametita, public postarea pe privat fara sa-mi dau seama. Alteori o salvez ca ciorna cu data la care ar trebui publicata, fiindca mi se pare mie ca ar mai trebui lucrat la ea, dar din lipsa de timp nu mai apuc s-o completez si s-o public cand era stabilit, asa ca o fac retroactiv. 😛

      Apreciază

Lasă un răspuns

