4 comentarii

2012, treci la tablă! Ce lecţie ai pregătit pentru azi?

Fiecare început, fie el de an, de şcoală, de vacanţă, de concediu, de viaţă, de relaţie, aduce cu sine promisiunea noului, optimismul şi speranţa. Uităm că timpul curge după propriile reguli, nu are nici început, nici sfârşit, doar noi îi atribuim capete. E magia asta a începutului cea care ne fascinează şi ne îndeamnă să ne setăm ţeluri. Adevărul este că avem nevoie de scopuri pentru care să luptăm, pentru a da sens vieţii şi a nu ne mai simţi atât de mărunţi.

Pentru anul ăsta pe care l-am îmbrăţişat de 7 zile, nu mai fac greşeala de a-mi propune lucruri măreţe, cum am făcut cu 2011, pentru că vreau să mă feresc de gustul amar al dezamăgirii. În schimb, voi înainta cu paşi mărunţi spre scopuri reale şi realizabile. În 2012:

-în primul rând, îmi doresc sănătate, pentru că a fost foarte şubredă în 2011. De asta voi face tot posibilul să am mai multă grijă de mine, atât fizc, cât şi psihic.

-apoi, deşi chestia asta nu prea ţine de mine, mă rog să nu mai fim nevoiţi să ne mutăm şi anul ăsta, fiindcă îmi place aici unde locuim şi-n plus, urăsc să împachetez, să fac şi să desfac bagaje. Mutatul e coşmarul meu!

-îmi doresc să vizitez cât mai multe muzee, dar în special Antipa, fiindcă am auzit numai de bine despre felul în care arată acum, dupa renovare

-vreau să văd mai multe filme vechi din perioada de aur a Hollywoodului, deci dacă găsiţi vreun site cu filme online de genul ăsta, daţi-mi de ştire!

-pe final, într-o singură frază, că nu e bine să mă lungesc, îmi doresc să învăţ ceva nou, să fac un lucru pe care nu l-am mai făcut până acum. Şi ţinând cont de faptul că sunt multe chestii la care visez şi pe care nu ştiu să le fac, am de unde alege! Timp, bani, curaj şi voinţă sa fie!  😛

Bine, eu visez la multe lucruri, dar mă opresc aici cu lista rezoluţiilor pentru 2012, pentru că vreau să înaintez încet, dar sigur, cu toate că o voce interioară îmi şopteşte că 2012 va fi un an mai bun pentru mine decât a fost 2011! Sau poate e doar euforia unui nou început! Rămâne de văzut! 😛

Voi ce vă doriţi pentru anul în care tocmai am intrat?

4 comments on “2012, treci la tablă! Ce lecţie ai pregătit pentru azi?

  1. Sanatate si oportunitati in toate domeniile care imi plac si mediile…si multe carti citite, sa mai ajung in Romania de 2 ori dc s-ar putea, sa fie cu totii bine sa imi fie si mie bine. Sa dea Domnul!

    Apreciază

    • Acum esti mai aproape de casa, deci sunt convinsa ca vei ajunge mai des! La capitolul carti trebuie sa plusez si eu, ca am fost prea comoda si lenesa in ultimul timp!

      Apreciază

  2. Doamne ajuta ! Sa fie cum iti doresti si sa faci numa ce-ti doresti si sa-ti iasa minunat !

    Apreciază

Lasă un răspuns

