11 comentarii

Să nu laşi pentru la anul ce poţi face azi

În 2009, înainte de Revelion, în timp ce ne făceam cumpărăturile în Kauflandul din Râmnicu Vâlcea, ne-a venit ideea genială de a lua şi un puzzle, cu gândul că suntem ditamai gaşca, îl facem repede şi ne şi distrăm. Iar cel mai bine ar fi să alegem unul cât mai greu, ca să ne stoarcem bine minţile. Şi am ales, nu glumă: „Turnul Babel”, puzzle de 1500 de piese, reproducere după pictura din 1563 a lui Pieter Bruegel cel Bătrân. Fiindcă atunci când te mănâncă, trebuie să te şi scarpini! Corect, nu?

puzzle mania

Abia când am ajuns acasă şi l-am desfăcut ne-am dat seama în ce ne băgasem. Nişte piese cât furnicile, de culori asemănătoare, astfel încât nu prea distingeai mare lucru în afară de cer, turn şi apă/dealuri. Câţiva dintre noi au dat bir cu fugiţii încă de la început. Temerarii (printre care şi subsemnata) au reuşit să unească piesele din partea de sus a puzzle-ului, dând la iveală o bucată de cer… şi atât. În anul următor (da, aţi citit bine), a zăcut desfăcut pe sub pat la Drăgăşani, apoi prin ianuarie 2011 l-am strâns la loc în cutie şi l-am adus la Bucureşti. A stat aşa până prin vară, când ne-am făcut curaj să-l desfacem şi să-l refacem. Cam aşa arăta prin iunie:

Tower of Babel

Eh, vă imaginaţi că nu e uşor să ţii ditamai puzzle-ul de 84 x 60 cm într-o cameră micuţă şi aglomerată, fără să-l tot iei în picioare şi să-l împrăştii peste tot! Dar numai când mă uitam la furnicile alea de piese, îmi făceau ochii în cap ca girofarul şi mă apucau durerile! La final de an, într-un acces de curaj nemaiîntâlnit, ca să nu intre într-un an nou cu lucrul ăsta neterminat, şi-au luat Mărgeaua şi Al Ei Ca Bradul inima în dinţi şi… dă-i bătaie! 3 ore azi, 5ore mâine şi iată rezultatul:

puzzle Turnul Babel

Yes, we did it!!! Ce satisfacţie când în sfârşit l-am terminat! De parcă descoperisem leacul pentru vreo boală incurabilă!

Şi ar fi fost perfect dacă nu s-ar fi pierdut 3 piese! 😛

11 comments on “Să nu laşi pentru la anul ce poţi face azi

  1. exact asta e planul meu pentru 2012, sa nu mai aman nimic. si de cand a inceput anul, asta e motto-ul meu zilnic. numai ca uneori o obositor sa nu lasi lucrurile pe mai tarziu ;))

    frumos tablou v-a iesit 🙂 mi-ar placea si mie sa fac un puzzle, da’ n-am unde sa-l intind. am caini, care is prin toata casa, asa ca… out of the question pentru moment. cine stie, poate mai incolo…

    Apreciază

    • Da, mi-am propus eu sa nu mai aman lucrurile de pe o zi pe alta, dar e cam greu in practica! Uneori imi lipseste complet elanul! 😛 Ne-am chinuit un pic la puzzle, dar a meritat efortul! Acum abia astept sa incepem unul nou! :))

      Apreciază

  2. ce tare macar nu va-ti plictisit:))

    Apreciază

  3. V-ați mai încumeta la unul? 😛

    Apreciază

    • Da, da, da! Abia astept sa mergem sa cumparam unul nou! Numai ca Al Meu Ca Bradul vrea un puzzle cu mai putine piese de data asta si cu o imagine mai usor de realizat! Dar parca nu-i interesant daca nu-ti da de furca! :))

      Apreciază

  4. Uuuuu tizule , ce nebuni! Da-mi place 😀

    Apreciază

  5. Moaaa, si eu tot intr-o camera si l-am tot luat in picioare… :))) . La primul puzzle am pierdut si eu doua piese, la al doilea n-am mai pierdut :P.

    Apreciază

  6. […] dar si sticluta in forma de cadou! E asa dragut! Acum abia astept sa ma apuc de puzzle! Sper doar sa nu dureze iar 2 ani sa-l termin, cum s-a intamplat cu ultimul! […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

