10 comentarii

Crăciunul meu în varianta funny cartoon

Am primit de la Bia o leapşă tare haioasă, aşa ca pentru final de an, în care-mi cere să povestesc folosindu-mă de imagini amuzante, cum mi-am petrecut Crăciunul!

După discuţii seculare, care au durat vreo 2 săptămâni, au reuşit şi Mărgeaua şi Al Ei Ca Bradul să se pună de acord unde şi cum vor petrece Crăciunul. Eu sunt cu organizarea, deci mai întâi stabileşte bugetul, apoi fă liste de cumpărături şi de cadouri, ca să fii sigură că nu uiţi ceva sau pe careva!

Apoi dă telefon mamei de Mărgea să o inviţi la capitală! Promite că vei face tu toate pregătirile şi ea doar se va relaxa! Asta da momeală! 😛

Shopping time! „Hmmm, oare asta e mărimea ei?” „Pe albastru aveţi?” „Puteţi să-mi arătaţi o mărime mai mică? ” „Aoleu, am uitat hârtia pentru împachetat! Hai să ne întoarcem!” „Oare o să-i placă?” „N-am găsit. Mai căutăm mâine!”Casa trebuie să strălucească! Deci la muncă, hai nu mai lenevi, că nu esti vrăjitoarea Samantha să dai din nas şi totul să fie gata într-o secundă!

De cratiţă tot nu scapi! Noroc că soţul din dotare dă din mâini cu pricepere!

Mama de Mărgea e pe drum! Grăbeşte-te!În dimineaţa de Crăciun, bradul parcă e şi mai frumos cu toate cadourile sub el!

Aşa că, fuga-fuguţa să vedem ce ne-a adus Moşul!

Şi un sărut lângă brad trebuie neapărat, dar neapărat imortalizat!

Doar nu ne-am muncit degeaba în bucătărie! La maaasăăăăă! Doamne ce bine miros sarmalele făcute de mami!

Mai târziu leneveală şi somn de voie, că doar merităm! 😛

Mai pe seară, o plimbare în parc e mai mult decât binevenită! Iar dacă mai şi cânţi până răguşeşti şi dansezi, atunci adio calorii! Neapărat un pahar de vin fiert pentru încălzire! 😛

Şi la final, poţi pune semnul egal între Crăciun şi fericire, chiar dacă nu mai eşti copil şi nici zăpadă nu a fost!

Sper că şi Crăciunul vostru a fost cel puţin la fel de frumos şi minunat ca al meu! Sărbători fericite în continuare! 😉

10 comments on “Crăciunul meu în varianta funny cartoon

  1. Fain Craciun ati avut! 😀 Deci pana la urma sarmalele au venit o data cu mama Margelei , la pachet? 😉

    Apreciază

  2. Ce frumos. 🙂 ma bucur ca ai avut un craciun asa frumos. Iti doresc si-un 2012 la fel de frumos sau si mai frumos.

    Apreciază

  3. Foarte tare leapşa. 😆

    Apreciază

  4. iii ce frumos a fost al tau Craciun!
    si ce imagini frumoase ai ales si tu:)

    Apreciază

  5. Haha 🙂 Misto ti-a iesit! Si inca ceva ce vad ca folosesti si tu: „Sărbători fericite in continuare!”, e o urare super, o zic de cate ori am ocazia pentru ca asa am siguranta ca Sarbatorile nu s-au terminat 🙂 Din pacate maine e ultima dintre cele de iarna, grupate 😦 Mai trebuie sa asteptam un an, dar din pacate sau fericire, va trece repede…

    Apreciază

Lasă un răspuns

