8 comentarii

Faca-se lumina! a zis Oprescu

Si s-a facut! Sau ma rog, cel putin asa imi imaginez eu ca a fost la aprinderea luminilor de Craciun de anul asta din capitala. N-am de unde sa stiu, la 18:30 eu eram in metrou. In intarziere. Ca de obicei. „Corconeala” mi-e al doilea nume. Iar am facut-o pe Inuta sa ma astepte. Tipic.

Oricum, o data ajunsa la Universitate, am constatat pe propria piele ca nu as fi pierdut nimic daca ramaneam acasa. Ma asteptam la mai mult. Un spectacol de lumini care sa-l intreaca pe cel de anul trecut. Sau macar sa-l egaleze. Dar oricat de dezamagiti au fost cei prezenti (caci nu, eu si Inuta n-am fost singurele!), cateva poze cu bradul din piata tot s-au/am facut. Si apoi am mers agale catre Unirii, intr-o inghesuiala teribila! Dap, cred ca mi-am luat niste injuraturi zdravene de la Al Meu Ca Bradul, care a m-a insotit doar ca sa-mi faca pe plac, desi nu avea niciun chef sa iasa din casa! 😛

Arcul de Triumf din Bucuresti by MargelutaDar asta nu a fost singura dezamagire pe ziua de azi. Am mai avut una dupa-masa, cand instiintata de nasa mea ca Arcul de Triumf e deschis publicului, am plecat pe la 14:30 impreuna cu Al Meu Ca Bradul si o tona de entuziasm sa-l vizitam si noi. Si cand colo, ce credeti ca ne-a fost dat ochilor sa vada? O multime de oameni care inconjura Arcul pe vreo 3 randuri. Teapa! In plin avant si entuziasm, nu am realizat ca si altii vor avea aceeasi idee! Mai ales ca in viata mea nu mi-a fost dat sa vad o zi de 4 decembrie asa de calduroasa si insorita! Ziceai ca-i primavara! Si normal ca toata lumea a iesit la plimbare ca ciupercile dupa ploaie!

Old Smena by MargelutaDrept urmare, am lasat-o balta si dupa o plimbare prin Herastrau, am luat-o la pas incet spre casa. Si surpriza, am dat peste un targ de antichitati si vechituri- yeeei, bucuria mea, ca m-am oprit la fiecare taraba in parte, spre exasperarea Alui Meu Ca Bradul, care probabil incepea sa regrete ca nu m-a ascultat cand i-am propus sa ne intoarcem acasa cu metroul! Ba chiar mi-a cumparat si un colier de margelute roz tare dragut, ca nu poate rezista privirii mele galese si fluturatului intens de gene! 😛 Si de ce sa nu recunosc, tot el a fost cel care mi-a atras atentia asupra tarabei cu aparatele foto vechi. Smena a fost primul pe care l-am tinut in mana si cu care am facut fotografii. Era al unchiului meu Dan.

Ce zi, domn’e, ce zi!

8 comments on “Faca-se lumina! a zis Oprescu

  1. cam mult l-ai chinuit pe bietul consort…”d

    Apreciază

  2. Adevarat ghinion, lasa ca se aprind si la anul:) Va organizati mai bine si tu nu te mai corconesti:D

    Apreciază

  3. Deci nu ați vizitat. 😛
    Ce dor mi-e și mie să ajung la un târg de antichități…

    Apreciază

  4. De aceeasi coada ne-am lovit si noi cand ne-am hotarat sa mergem sa-l vizitam. Am sfarsit prin a (re)vizita Herastraul! 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

