5 comentarii

Parada militară şi buletinul

Am fost ocupată în ultimele zile şi nu am apucat să vă povestesc cum a fost la parada militară de 1 decembrie, dar nicio problemă, vă pun în temă chiar acum. Când eram mică, priveam defilarea la tv împreună cu mami şi-mi doream cu ardoare să o văd şi live, de la faţa locului. Eh, şi anul ăsta, mai precis joi de 1 decembrie, am reuşit să-mi îndeplinesc marele vis din copilărie. Bine, recunosc, am o chestie pentru uniforme… şi bărbaţii în uniformă arată grozav, aşa-i? 😛

M-am întâlnit cu prietena mea Inuţa la metrou la Victoriei şi de acolo am decis să mergem pe jos spre Arcul de Triumf. Parada militara de 1 decembrie by MargelutaAceeaşi idee au avut-o se pare şi mulţi alţii, căci treceau oamenii în valuri pe lângă noi! Cu toate astea, am găsit un loc bun în faţa hotelului Triumf, de unde să vedem parada şi am aşteptat cuminţele o oră şi ceva, până a început. Auzeam marşul militarilor şi ne benoclam spre Arc, să-i vedem cât mai bine şi eram aşa de încântate zărindu-i tot mai aproape de noi, că nici nu vă puteţi imagina! Şi când entuziasmul era în toi, pac! vedem coloana de militari despărţindu-se în două, unii spre stânga, alţii spre dreapta, la doar câteva zeci de metri de noi. Ha? O secundă de uimire mută, apoi un „aaaaaa” dezamăgit, urmat de multă indignare şi chiar huiduieli. Ah, şi eu care venisem special să le admir uniformele şi marşul cadenţat! Ce dezamăgire! A trebuit să mă mulţumesc cu tancurile, camioanele şi celelalte fierotănii!

Deci, în concluzie:

1. Sper să nu aud uruitul tancurilor decât la parade militare! Înfiorător zgomot!

2. Femeile în uniformă smulg mereu un „oooooo” plin de admiraţie! Şi două-trei bale în colţul gurii! 😛

3. Am rămas uimită de numărul mare de copii (chiar şi de 3-4 ani) aduşi de părinţi la paradă! Erau aşa drăguţi fluturând steguleţele tricolore, mai ales băieţelul acela înfăşurat tot într-un drapel mai mare ca el, care saluta milităreşte!

4. Picii au fost cel mai impresionaţi de cai, oamenii negri pitiţi în şalupe cu arma la ochi şi transportoarele de rachete!

5. Mă intreb cât timp or fi curăţat, frecat şi lustruit soldaţii la maşini de luceau aşa lună?!

6. Să nu te pui cu mamele care-şi strecoară forţat copiii în faţa ta, împingându-te şi călcându-te pe picioare (şi nervi) chiar dacă sunt înalţi şi laţi cât tine, sau chiar mai bine, iar tu aştepţi acolo de ore întregi! Sunt copii şi tre să stea în faţă, da? Şi nu e nevoie să-ţi ceară voie şi nici scuze, că doar sunt copii, ok?

Concluzia concluziei: nu regret experienţa, chiar dacă nu a fost aşa cum îmi imaginasem eu în copilărie, şi data viitoare o să-mi iau şi aparatul foto!

Dar ce legătură are parada cu buletinul, veţi zice?! Ei bine, nu voi uita niciodată ziua de 1 decembrie 2011 din 2 motive: unul este că am văzut pentru prima dată în viaţa mea parada militară şi celălalt e că mi-am pierdut proaspătul meu buletin de femeie măritată! Na!

5 comments on “Parada militară şi buletinul

  1. Așa mult a luat să se schimbe buletinul? 😀

    Apreciază

  2. […] asistat pentru prima data la Parada Militara de 1 Decembrie si mi-am pierdut buletinul tot in aceeasi […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

