6 comentarii

Tocăniţă internautică (5)

Salutări gurmanzi mărgelaţi şi bine aţi (re)venit în bucătăria Şiragurilor! Haideţi să ne suflecăm mânecile, să ne punem şorţul şi să purcedem la treabă zic!

Săptămâna aceasta, special pentru cei cărora le plac fotografiile cu un mesaj puternic, top 10 fotografii care au şocat lumea şi povestea din spatele lor! Trebuie să vă avertizez că imaginile sunt într-adevăr cutremurătoare!

Nu ştiu câţi dintre voi au aflat până acum că eu sunt fascinată de anii ’40-’50 şi femeile acelor vremuri! Uite că acum ştiţi! 😛 Ei bine, vă închipuiţi deci cât de  încântată am fost când am descoperit pe wall-ul Biancăi un articol despre jurnalistele anilor ’40 care au refuzat să scrie despre scutece şi cratiţe, alegând în schimb să devină corespondente de război (şi unele chiar pierzându-şi viaţa acolo!).

Eu ador ploile de vară, cu tot cu tunetele asurzitoare, fulgerele, perdeaua deasă de picături, şuvoaiele de apă care spală pământul şi curcubeul de după. Şi tocmai am descoperit un site unde pot să ascult ploaia atunci când mi se face dor de ea şi implicit de vară şi copilărie! Mi-a adus aminte de zilele de vacanţă petrecute la bunica la ţară, când stăteam pe prispa casei şi mă uitam cum plouă, în timp ce bunica ne făcea gogoşi! Ce vremuri!

Dacă vreţi să vă amuzaţi, dar mai ales să vă puneţi la muncă materia cenuşie, vă recomand exerciţiile de fitness pentru creier. După ce vă creaţi un cont gratuit, puteţi încerca diferite jocuri de memorie, atenţie sau limbaj, pe diferite niveluri, numai bune pentru a vă stimula funcţiile creierului! Pe mine m-au cucerit şi în fiecare zi încerc câte unul!

Ei şi gata şi cu tocăniţa internautică de săptămâna asta! Sper că v-a plăcut amestecul de ingrediente! Până data viitoare, când vă aştept din nou în bucătăria Şiragurilor, să vă fie de bine şi digestie uşoară!

6 comments on “Tocăniţă internautică (5)

  1. Eu chiar am o mini colecție de jocuri pe telefon pentru creier. 😛

    Apreciază

  2. Sunt impresionante fotografiile. De cate ori le vad mi se face pilea de gaina !

    Apreciază

  3. Errata: pielea nu pilea:)) Si multumesc pentru ploaie:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

