7 comentarii

Şi cum v-aţi petrecut Apocalipsa?

end of the world11.11.2011, ora 11:11. Lumea s-a cutremurat, cerul s-a întunecat, animalele au urlat, clădirile au picat (pffoooa, rime mai ceva ca-n baladele populare!)… Toate energiile negative din Univers s-au revărsat prin cei 4 călăreţi ai Apocalipsei… Lumea noastră a luat sfârşit, suntem cu toţii morţi. Mărgeluţa tastează acum din Lumea de Dincolo, că tre’ să existe şi acolo bloguri, nu?

Hai măi, c-am scăpat şi de data asta! Însă dacă ar fi fost să fie, ora 11:11 m-ar fi prins în metrou şi aş fi dat ortu’ popii sub dărâmături! Asta ca să mi se demonstreze pe propria piele că de ce ţi-e frică nu scapi (tot sunt eu îngrozită de cutremure)! Însă vă sfătuiesc să vă stăpâniţi bucuria generală, că mai stăm cu morcovu’n fund încă un an până pe 12.12.2012, ora 12:12. Mai avem deci un an în care să ne punem lucurile la punct şi să ne ducem dincolo cu inima împăcată!

Dar pentru că Mărgeluţa are apucături paranormale mai ceva ca Mama Omida, vă garantează ea sută-n mie (după ce şi-a consultat ghiocul, a citit în cărţile de tarot şi a dat în bobi) că Apocalipsa ne va lovi pe 13.13.2013!

Dar voi cum v-aţi petrecut sfârşitul lumii de anul ăsta? Aţi tremurat singurei sub plapumă? Haideţi, recunoaşteţi! 😛

7 comments on “Şi cum v-aţi petrecut Apocalipsa?

  1. Eu una am fost al o negociere de contract , chiar ma gandeam daca-s asa ghinionista sa mor in front , pe campul muncii .. chiar aiurea dom’le .. apoi mi-am dat seama ca am scapat si am sarbatorit cu o cafea si o tigara .. niste vicii care duc si ele la un sfarsit ..da unul mai indepartat :))

    Apreciază

  2. eu m-am jucat counter la ora aia :))eu nu cred in chestiile alea

    Apreciază

  3. DAAAAAAAA…? Cu siguranta pe data de 13.13.2013 va fi sigur apocalipsa..
    😀 😀 😀 Sa nu zicem hop… mai sunt 2 ore si ceva din ziua asta???

    Apreciază

  4. Am avut multa treaba nici nu stiam ca e ceva de genul asta! Noi am fost la depunerea de coroane la statuia eroilor din localitate ca pe 11 in Franta se „sarbatoreste” incheierea primului razboi mondial, armistitul. Si in Franta, apropos de 11 este numarul de sarbatori legale prin codul muncii. :)) Aseara ne am amuzat un pic cu niste amici, ca ziceau sa scad din anul cand m am nascut varsta si da 11:))… ca ce coincidenta si asta am facut toti la desert.Eu nu cred ca are vreo importanta. Stai sa vezi in 2012 isterie:)) Te pup si spor la treaba.

    Apreciază

  5. Făceam miștouri pe la muncă legat de ora aia. 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

