3 comentarii

Tocăniţă internautică (2)

În bucătăria Şiragurilor, ingredientele aşteaptă cuminţi pe masă, gata să dea gust celei de-a doua Tocăniţe Internautice.

Aşadar, special pentru graviduţe şi proaspete mămici, niste fotografii fascinante despre cum ia naştere şi se dezvoltă viaţa în pântec. Tot ce am putut zice a fost un mare wow, pentru că am rămas cu gura căscată! Şi când te gândeşti că toţi am fost aşa!

De la Barbie am furat un filmuleţ postat de ea pe facebook, cu scuza în speranţa că va fi de folos celor care adoră eşarfele şi vor să afle noi moduri de a le purta!

Şi pentru că se apropie sărbătorile de iarnă şi probabil vă gândiţi deja ce cadouri să faceţi celor dragi, pe cadouridedragoste.ro găsiţi tot felul de chestii drăguţe şi interesante (şi personalizate pe deasupra). Eu am comandat anul trecut de la ei o carte cu citate de dragoste pentru ziua Alui Meu Ca Bradul, personalizată cu fotografiile noastre. Chiar i-a plăcut mult şi a fost foarte surprins, nu se aştepta la aşa ceva! Bilă albă pentru Mărgea. 😛 Atunci nu aveau decât cărţile, dar am văzut că acum au adăugat tot felul de produse, deci aveţi de unde alege.

Pentru iubitorii de romane poliţiste, Nemira oferă 45% reducere la cărţile Rodicăi Ojog-Braşoveanu, marea doamnă a literaturii poliţiste româneşti şi Raymond Chandler, întemeietorul romanului poliţist modern. Atenţie, oferta e valabilă doar în acest week-end (10-13 noiembrie), deci grăbiţi-vă!

Şi gata, tocăniţa e gata! Până data viitoare, când vă aştept din nou în bucătăria Şiragurilor, să vă fie de bine şi digestie uşoară!

3 comments on “Tocăniţă internautică (2)

  1. Ce pacat ca nu sunt in Romania!

    Apreciază

  2. :* Bucatareste margelutza , nu gluma 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

