1 comentariu

Halloween Lights Show

Se ştie că americanii îşi respectă cu sfinţenie tradiţiile şi-şi iubesc nespus sărbătorile. Atât de mult încât le-au răspândit pretutindeni, contaminând pe toţi cu spiritul lor. Că mai iubesc spectacolul şi exagerările, iar e lucru bine ştiut de lumea întreagă. Eh, şi când chestiile astea se combină, rezultatul e unul… cel puţin interesant!

Ştiam de mania lor de a-şi decora casele de Crăciun cu mii de beculeţe, din filme şi reclamele Coca-Cola. De Halloweenul cu groaza-i specifică, dovlecii sculptaţi, trick-or-treat şi costumaţiile monstruoase am aflat tot din filme, iar mai apoi la şcoală profa de engleză mi-a îmbogăţit cunoştinţele. Şi atât. Nu-l sărbătoresc, nu mă costumez, nu mă încălzeşte cu nimic faptul că şi noi l-am adoptat. Şi asta nu pentru că vaaaai, aş fi eu stăpânită de un elan patriotic ieşit din comun sau că aş avea ceva împotriva americanilor, ci pentru că pur şi simplu Halloweenul nu-mi spune nimic. Nu am crescut cu el, nu mi-a înfrumuseţat copilăria, nu mi-a amprentat sufletul, nu-l simt al meu cum se întâmplă cu Mărţişorul. Nu mă regăsesc în el.

Cu toate astea, nu am nimic împotriva Halloweenului şi a românilor care-l sărbătoresc, găsind în el încă un prilej de-a se distra, asta ca să fie clar pentru toţi şi să nu mă trezesc cu înjurături la comentarii! 😛  Fiecare face cum vrea şi simte! Ce vreau eu să vă arăt însă sunt filmuleţele următoare pe care le-am găsit întâmplător pe youtube şi care m-au încântat teribil. M-am trezit râzând şi bătând din palme ca un copil mic. Da măăăă, îmi plac luminiţele (şi nu neapărat cele de la capătul tunelului!)

Şi în loc de leduri şi luminiţe vesele, o proiecţie very spooky!

One comment on “Halloween Lights Show

  1. Nu stiu daca americanii si-au raspandit pretutindeni sarbatorile, dar stiu ca noi suntem ca un burete si receptionam orice credem ca s-ar putea vinde, ca ne-ar putea imbogati peste noapte. Nu-mi place aceasta sarbatoare decat in filmele americane si nu-mi plac copiatorii. Dar…, cum ziceai…, oricine e liber sa aleaga.
    Ah! ce-mi place Martisorul si cat de mandra imi infig in piept ceva frumos cu snur.

    Apreciază

Lasă un răspuns

