11 comentarii

Casa visurilor

Am primit cu ceva vreme în urmă o leapşă de la Ruxi şi Ella în care trebuie să vorbesc despre casa visurilor mele. Bine, în realitatea cotidiană m-aş mulţumi şi cu o simplă garsonieră, dar aici fiind vorba despre visat gratuit, o să mă lungesc ca pomana ţigănească şi-o să aberez cu graţie până vă plictisesc şi fugiţi mâncând pământul! 😀

Când eram mică, locuiam la bloc într-un apartament cu 2 camere şi eram nevoită să împart dormitorul de 3/3 m cu fratele meu, care-şi băga nasul în toate lucrurile mele. De aici şi toate bătăile, urletele, ochii învineţiţi şi dinţii sparţi! 😀 Sărmana mamă de Mărgea, era exasperată, nu se mai putea înţelege cu noi! Eh, pe vremea aia s-a cuibărit în mine dorinţa arzătoare de a avea camera mea sau… un frate în minus! Una din două!

Chiar văzusem într-un film, nu mai ţin minte care, cum mi-ar fi plăcut să arate colţişorul meu şi visam la asta în fiecare noapte: o încăpere spaţioasă, fără prea multă mobilă pentru a uita senzaţia de sufocare şi pentru a putea dansa în voie, cu o atmosferă foarte girlie, culori pastel, pat cu tăblie, acoperit de lenjerie înflorată cu volane şi plin de perne pufoase, cu dressing (am urât dintotdeauna dulapurile!) şi mai ales cu o fereastră maaaaaare, cât un perete întreg, geam de sus până jos! Ceva în genul fotografiei alăturate, dar nu atât de înflorată! 😉  Şi drăguţa asta de cameră trebuia să fie a mea, doar a mea, fără ca picior de frate băgăcios s-o calce vreodată! Eh, de la visul ăsta au trecut o căruţă de ani şi el tot la stadiul de vis a rămas!

Apoi prin facultate, când m-am plimbat ca ţiganul cu cortul dintr-o chirie într-alta, pentru că am avut norocul să dau numai peste proprietari săriţi de pe fix (trebuie neapărat să vă povestesc şi despre ei! ), nevoia de a avea căsuţa mea s-a acutizat! Nu-mi doream decât o garsonieră, o cămăruţă cu baie şi bucătărie, mică, înghesuită, nu conta, doar a mea să fi fost şi să scap de calvarul mutatului permanent! Şi visul ăsta a murit în stadiu incipient!

Acum că sunt femeie măritată şi la casa ei… închiriată, logic că-mi doresc să avem şi noi locşorul nostru! Ne-am mulţumi şi cu o garsonieră, dar un apartament cu 2 camere ar fi parfum! Însă financiar vorbind, nu este momentul! Şi-n plus, mă oripilează şi-mi trimite fiori reci pe şira spinării gândul că va trebui să stau cu grija ratei în fiecare lună, 12 luni pe an, timp de 30 de ani, până împlinesc 60, adică o viaţă de om! Asta dacă nu mă fulgeră, nu mă calcă vreo maşină sau nu mă striveşte vreun cutremur înainte! În plus, simt că Bucureştiul este doar o altă gară în care m-am oprit aşteptând trenul ce mă va duce în acel loc pe care să-l pot numi acasă fără a simţi vreo urmă de îndoială!

reading nookEh, şi dacă realitatea nu-i pe placul nostru, de visat nu ne împiedică nimeni! Aşa că atunci când Mărgeaua visează cu ochii deschişi, vede o căsuţă cochetă, cu etaj şi mansardă, garaj, grădină cu arcade de trandafiri şi terasă unde să-şi bea limonada vara, eventual un loc de joacă pentru copii şi piscină, că doar acum visează, deci îşi permite! Un interior aerisit, luminos şi vesel, decorat cu gust, unde totul se asortează până în cele mai mici detalii, că doar ele fac diferenţa! Ah, şi cel mai important: fiecare copil să aibă camera lui, neapărat! Ţinând cont că-mi doresc vreo 3, îmi trebuie o casă maaaare! 😛 Ah, şi obligatoriu să existe un reading nook, unde să pot savura în linişte o carte din scoarţă în scoarţă!

Însă înainte de toate aceste specificaţii tehnice, îmi doresc ca această căsuţă să fie un cămin, în adevăratul sens al cuvântului! Un loc al armoniei, înţelegerii şi dragostei! Un loc unde revii cu plăcere, căci este acasă, refugiul unde te adăposteşti de intemperiile vieţii cotidiene şi te încarci cu energie! Vreau să respire pozitivism şi bunăstare sufletească prin pereţi, duşumele şi tavan!

Dar casa visurilor voastre cum arată?

11 comments on “Casa visurilor

  1. Ador locşorul pentru citit!!!
    Cred că am să mă gândesc şi eu la temă şi voi fura leapşa, că tare-mi place să visez! 😀

    Apreciază

  2. Ai descris aproape perfect casa mea! Cred ca toti sau mai bine zis toate ne dorim acelasi tipar, cu camera fiecarui copil, cu terasa, loc de citit, totul asortat, foarte primitoare etc. Eu vreau si o bucatarie foarte spatioasa care sa dea intr-o gradina plina de flori, zarzavaturi, cu alei pietruite si statuete mici de ghips: gen broscute, albine etc.:)))) Plina de trandafiri, crizanteme,iasomie, maci nu cred ca se poate si orhidee! Ce frumos e sa visezi! Multumesc!Noroc si multa sanatate sa poti sa-ti duci acest vis la indeplinire. Te pup.

    Apreciază

  3. Eu ma bag la casuta ta ,,imi place:)) Doar noi gandim la fel 😀

    Apreciază

  4. Mi-a placut postarea:) Cred ca o sa preiau si eu leapsa asta in curand, desigur daca esti de acord:)

    Apreciază

  5. Pff interesant:) cum arata????

    sunt atat de greu de realizat unele vise in ziua de azi:(

    Apreciază

  6. Imi place casuta visurilor tale!!
    Si iti inteleg perfect dorinta, mai ales ca si eu am impartit – si inca impart- camera cu al meu frate. Bagacios si el, evident. De asta am ales sa fug un pic din tara, sa strang niste bani ca sa am si eu, camera mea!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

