2 comentarii

Şoarecele şi vaca

Un şoarece alergat de o pisică intră înnebunit într-un grajd. Dă aici de o vacă:

-Vaco, vaco, ajută-mă, ascunde-mă repede, te rog !

-Unde să te ascund mă şoarece?

Îi vine vacii o idee şi-l bagă pe şoarece într-o balegă. Intră pisica:

-Vaco, zi-mi repede unde e nenorocitul ăla de şoarece!

-Nu am văzut niciun şoarece, dar dacă vrei, uită-te şi tu pe-aici.

Se uită pisica prin zonă şi vede codiţa şoricelului ieşind din grămada de balegă. Până aici i-a fost sărmanei rozătoare!

Morala 1: Nu oricine te bagă în rahat îţi vrea răul!

Morala 2: Nu oricine te scoate din rahat îţi vrea binele!

Morala 3: Dacă tot te bagi în rahat, măcar bagă-te cu totul!

Lasă un răspuns

