5 comentarii

Răsărit de soare

Nu, nu sunt o Mărgeluţă mult prea matinală, să mă pot lăuda că m-am trezit de cel puţin jumătate de oră. Pentru că de fapt, nu am dormit toată noaptea. Sunt o Mărgeluţă insomniacă. Am văzut multe răsărituri de soare bucureştean în ultima vreme. I-am urmărit primele raze apărând de după colţul din dreapta al blocului, prelingându-se apoi pe frunzele plopilor de la fereastra mea şi oglindindu-se în geamurile camerelor de hotel de la Ibis (şi îmi place să cred, mângâind faţa unor îndrăgostiţi dormind îmbrăţişaţi, după o noapte de dragoste nebună).

Dar azi e prima dată când privesc răsăritul de soare bucureştean pe ritmuri baroce nemţeşti. Şi jur cu mâna pe inimă că într-o clipă s-au evaporat ca prin minune toate gândurile grele care nu-mi lăsau pleoapele să se întâlnească, mi-au alunecat pe lângă tâmple toate semnele de întrebare ce-mi presau capul în menghina lor şi-au fugit departe toate grijile ce-mi frământau sufletul precum brutarul coca pentru pâine.

Mixul de lucruri frumoase are efecte curative. Fără reacţii adverse. Recomand!

5 comments on “Răsărit de soare

  1. Azi a fost un rasarit spectaculos..eu le prind pe toate in drumul spre munca..e singurul lucru care-l admir din masina..

    Apreciază

  2. minunat acest rasarit

    Apreciază

Lasă un răspuns

