4 comentarii

Sănătate!

Chiar dacă a fost un început de toamnă foarte călduros, cele 36 de grade nu au reprezentat o piedică pentru Mărgeluţă de a se alege cu o răceală de toată frumuseţea! A încercat ea Mărgeaua -în virtutea unui pact încheiat mai demult cu propriul trup de a evita pe cât posibil hapurile de orice fel- să se trateze cu tot felul de leacuri băbeşti, dar cum acestea n-au dat roade, a ridicat batistă albă în vârf de băţ şi a trecut pe antibiotice. Întâmplarea care a convins-o pe deplin a fost pierderea vocii, lucru de neînchipuit pentru o femeie, mai ales olteancă. Cum, să nu mai poată ea pălăvrăgi cu orele la telefon? Să nu-l mai poată cicăli pe Al Ei Ca Bradul pentru orice fleac?  Vaaaaaaaaai, ce durere şi ce chin! De neimaginat! Zău aşa!

Şi din cauză că până şi gândurile îi sună raguşit în cap, de 2 săptămâni se tot omoară Mărgeaua să termine „De veghe în lanul de secară” şi nu a reuşit nici până la ora asta. Şi nici să mai adauge un gând pe Şiraguri n-a fost în stare, cu toate că ideile au curs la vale ca apa pe Olt. Şi credeţi-mă, nici nu vreţi să ştiţi cât mi-a luat să scriu postarea asta, că e de-a dreptul ruşinos!

Concluzie: Când bolesc, mi-e capul ca un balon dezumflat! Ceea ce nu vă doresc şi vouă!

 

4 comments on “Sănătate!

  1. Însănătoșite grabnică! Și „asistente” drăguțe aproape să te ajute. 😛

    Apreciază

  2. eu nu am racit dar am facut o cadere uraaaatttttaaaa de calciu, din cauza careia am pierdut si concertul de vineri noaptea a lui Bukem 😦

    Insanatosire grabnica!

    Apreciază

Lasă un răspuns

