Lasă un comentariu

Petrecere de 1 an

Nu a fost nimic planificat, pur şi simplu s-a-ntâmplat. Na, că făcui şi rimă!😛 Dacă tot eram la ţară la ai mei, bucurându-ne de vremea frumoasă afară, în curte, alături de câţiva prieteni, tati oricum făcea grătar, specialitatea lui, cum face de fiecare dată când venim noi acasă, iar mami prăjitură cu fructe, am zis că nu ar strica să adăugăm la această scenă puţină muzică şi-un tort în care să înfigem o lumânare, pe care s-o stingem dintr-o suflare. Na, altă rimă! Sunt tare „poeată” azi!😀

Zis şi făcut! Aşa a ieşit o petrecere neprogramată minunată, unde toţi ne-am simţit de la bine în sus! Am dansat, am mâncat şi băut pe săturate, iar de râs, am râs şi mai mult. Tortul, cumpărat de la aceeaşi cofetărie unde am făcut şi tortul de nuntă, a fost delicios, deşi parcă nu se compară. Probabil fiindcă suntem noi împătimiţi ai combinaţiei magice vişine plus ciocolată, care nu s-a regăsit în tortul de ieri.😀

tort aniversare casnicieVania nu a avut însă absolut nimic de obiectat în privinţa asta!

funny cat

Şi uite aşa, începând de ieri, am creat o nouă tradiţie, care va dăinui atâta timp cât va exista şi dragostea ce ne leagă acum! Când te gândeşti că totul a fost pe nepusă masă…

Ideea este, dragi cititori mărgelaţi, că ar trebui sărbătorit orice lucru minunat din viaţa noastră, orice realizare, cât de mică. Dacă pentru tine este important, atunci nu mai contează alte păreri. Dacă vrei să te bucuri, bucură-te! Dacă vrei să sărbătoreşti, sărbătoreşte! S-ar putea ca altădată să fie prea târziu…

CITATUL ZILEI:

„Poate că pentru lume eşti o singură persoană, dar pentru o anumită persoană, esti întreaga lume.”

Gabriel Garcia Marquez

Lasă un răspuns

