30 comentarii

Nunta de hârtie sau 1 an de căsnicie

Acum fix 1 an, de bună voie şi nesiliţi de nimeni, am spus un DA hotărât şi sigur! Ne-a luat ceva timp să ajungem acolo, mai ales mie (ca Mărgea nebună şi sucită ce sunt), dar şi când a fost să fie, nu mi s-a gâtuit vocea, nu mi s-a lipit D-ul de cerul gurii şi nici nu mi-a rămas A-ul printre dinţi. Ci s-au luat amândouă de mână şi mi-au alunecat împreună, uşor printre buze. Şi le-am simţit ecoul în piept. Şi fiorul rătăcit pe piele.

Iar de atunci s-a scurs (unde, nu ştiu) exact 1 an. Un an în care s-au petrecut multe, s-au schimbat toate, viaţa mea, EU. De 1 an de zile învăţ necontenit tabla împărţirii la DOI şi raportez totul la… NOI. Am linişte acum, şi lumină, şi căldură, aşa cum nu am avut vreodată de la cineva. Mă-mbăiez într-o stare de bine. Iubesc şi sunt iubită. Şi sunt fericită. EL mă face fericită. Chiar dacă nu i-o spun (prea des).

Şi deşi nunta de hârtie ne găseşte cu 2200 km distanţă între trupuri, inimile noastre sunt mai aproape ca nicicând. Nu-i nevoie să-şi strige dragostea, orice TE IUBESC şoptit încetişor sau abia murmurat soseşte cu viteza gândului la destinaţie… Aşa e firesc să fie când iubeşti şi ai spus DA de bună voie şi nesilit de nimeni!😉

CITATUL ZILEI:

„Căsnicia este o artă: trebuie să o creezi din nou în fiecare zi.”

Rabindranath Tagore

30 comments on “Nunta de hârtie sau 1 an de căsnicie

  1. Asa cum am spus , la mai multi fericiti si plini de iubire! Sunteti dio norocosi!

    Apreciază

  2. Multă fericire si multi ani superbi impreuna!!!

    Apreciază

  3. La mulţi ani fericiţi, Mărgeluţă! Să fiţi voioşi şi sănătoşi împreună, să vă iubiţi pe veci!

    Apreciază

  4. La mulţi ani fericiţi! Să vă iubiţi şi peste 100 de ani la fel ca şi acum. Mărgeluţo, tu eşti în poza de fundal?

    Apreciază

  5. ma bucur mult pt tine:)
    sa ai lumina si iubire mereu:)

    Apreciază

  6. Să prindeți nunta de diamant!

    Apreciază

  7. foarte frumos! Si fotografia pe fundalul blogului e super!

    Apreciază

  8. Mulți ani fericiți înainte. Am văzut că ai scris și pe facebook, dar am preferat să îți spun aici:).

    Apreciază

  9. Va doresc toata fericirea din lume!!!!

    Apreciază

  10. Cu o mica intarziere vreau sa va doresc multi ani inainte, fericiti si impliniti.🙂

    Apreciază

  11. La Mulţi Ani! Aşa să simţi şi să scrii şi la nunta de aur şi la cea de diamant…la toate!!!🙂

    Apreciază

  12. Spune-i-o si spune-ti-o cat mai des!😉

    Eu invat tabla inmultirii la DOI de aproape 19 ani, la TREI de aproape 18 si la PATRU de aproape 15. Va doresc sa n-o stiti niciodata suficient, astfel incat sa fie nevoie sa repetati pana la adanci batraneti…
    Cu drag.

    Apreciază

  13. […] implinit 1 an de casnicie si cu aceasta ocazie l-am primit cadou de la Al Meu Ca Bradul pe Nicu […]

    Apreciază

  14. Margeluto, ce zici, scoatem rochia din dulap pentru un trash the dress: http://mihaelaalexandrescu.com/2013/01/31/si-au-trait-fericiti-pana-la-adanci-batraneti/ . Eu zic ca povestesti tare frumos …😛

    Apreciază

  15. La mulți ani fericiți!

    Apreciază

Lasă un răspuns

