4 comentarii

28 iulie 2011- 105 ani de la înfiinţarea Ambulanţei Bucureşti

Un scurt istoric pe care îl puteţi downloada găsiţi aici.

CITATUL ZILEI:

“Totdeauna tuturor, gata pentru ajutor” 

     Prof. Dr. Nicolae Minovici

4 comments on “28 iulie 2011- 105 ani de la înfiinţarea Ambulanţei Bucureşti

  1. când eram eu mică, la televizor se dădeau doar seara, de la 20 la 22, emisiuni. când eram cuminţi şi nu ni se lua curentul, dacă nu era vreo sărbătoare la comuniştii de fraţi ai RSR, dacă era ziua potrivită, vedeam un serial pe care eu îl consider superb – era ceh, cred, despre ambulanţă şi modul cum rezolvau ei problemele. de aceea de câte ori aud sunetul ambulanţei, aş ridica fusta autobuzului sau maşinii, aş lua roţile lor la spinare şi-aş parca pe trotuar pentru a fi posibil să treacă acele cazuri grave spre vindecare.

    Apreciază

    • Si eu aveam o fascinatie pentru ambulante cand eram mica! Dar nu mi-am imaginat niciodata ca voi ajunge unde sunt acum! Se pare ca nu stii niciodata unde te poarta viata!

      Apreciază

  2. Moaaa, ce misto. Cat ma pasioneaza astfel de chestii. Vreau sa downloadez si eu. Ma pun pe treaba. Te pup.

    Apreciază

Lasă un răspuns

