5 comentarii

7 402

Jos pălăria pentru cei 7 402 români care au fost prezenţi ieri, 26 iulie 2011, pe stadionul Dinamo la cel mai mare curs de prim ajutor din lume  şi care au ajutat astfel la stabilirea unui nou record mondial, doborându-l pe cel de anul trecut al mexicanilor. 7 402. Atâtea persoane merită respectul şi aplauzele noastre, ale tuturor! Le merită şi organizatorii evenimentului, Societatea de Salvare Bucureşti şi Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, precum şi toţi cei care s-au ocupat de bunul mers al lucrurilor! Şi credeţi-mă că este vorba despre un efort extraordinar, multe ore de muncă asiduă şi tot pe atâtea nedormite!

Ca Mărgeluţă participantă la eveniment în calitate de instructor (da măăăă, sunt tare mândră de asta!), vă spun că a fost mi-nu-nat! Absolut minunat! Salut iniţiativa lui Cabral, prezentatorul evenimentului, de a se cânta imnul naţional în deschidere. Nu-l mai cântasem de ani de zile, dar mi-am amintit fiecare vers. Mulţumesc mami că te-ai ţinut de capul meu să-l învăţ când eram mică! A fost o senzaţie superbă să auzi atâtea mii de oameni cântând împreună „Deşteaptă-te române!”

Cabral a făcut o glumă pe care era cât pe ce să o iau de bună. Mă şi întristasem când ne-a spus că „mexicanii au fost mai mulţi şi noi nu am reuşit să strângem decât … „, dar când a adăugat la finalul frazei numărul total de persoane prezente, am crezut că explodez de bucurie! Să fi văzut o mare de oameni ţopăind şi ţipând extaziaţi!

Am tot vorbit şi explicat manevrele celor 10 cursanţi din grupa mea, încât mă dureau fălcile la final! 😀 Şi sunt tare mândră că cel mai tânăr elev al meu a fost atât de atent şi interesat încât m-a lăsat mască atunci când i-a venit rândul să exerseze pe manechin! Atât de bine s-a descurcat! Puştiule, jos pălăria!

Ah, şi deşi ne-au ameninţat cu ploaia norii ăia grei adunaţi pe cer spre seară, a plouat târziu, pe la ora 22, când evenimentul se sfârşise deja. Cineva acolo sus a ţinut cu noi!

La finalul evenimentului, ne-am înghesuit să facem toţi poze cu domnul dr. Grasu şi Certificatul Guiness World Records (trebuia neapărat imortalizat un succes ca acesta, nu?) şi am sărbătorit la o pizza şi un suc. Am ajuns acasă târziu şi obosită, dar atât de fericită că nu vă pot spune! Şi mândră că am luat parte la o astfel de acţiune. S-a scris o bucăţică de istorie, aş putea spune!

5 comments on “7 402

  1. Felicitări domnişoara instructor!

    Apreciază

  2. Cu siguranta s-a scris istorie! Bravo tuturor. ma bucur pentru tine Chris.

    Apreciază

  3. […] (cum a fost denumit 2011) altfel decat prin… voluntariat? Drept urmare am participat la doborarea unui record mondial si sunt tare mandra de […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

