10 comentarii

I love new friends

new friends old friendsŞtiţi oboseala aia plăcută care îţi înmoaie oasele, îţi face ochii să-ţi pice în gură de somn şi tălpile să pulseze de durere, dar te umple de o bucurie nemaipomenită? Exact de asta a avut azi parte Mărgeaua-cea-uneori-plimbăreaţă, care a umblat teleleică şi gură cască toată ziulica, de la 8 dimineaţa şi până la ceas de seară. Fapt care i-a amintit că o limonadă rece şi acrişoară, sorbită lent cu paiul în companie plăcută şi garnisită cu poveşti de viaţă îţi poate îndulci o zi întreagă, că o pizza babană împărţită la 3 poate fi cea mai săţioasă şi mai gustoasă, că discuţiile inteligente cu oameni minunaţi (pe care i-ai judecat greşit la început) se pot prelungi la nesfârşit fără a deveni plictisitoare, că o zi care nu se anunţa a fi cine ştie ce poate deveni frumoasă pe parcurs! Câteodată, prietenii noi sunt cel mai frumos dar pe care viaţa ţi-l poate face!

CITATUL ZILEI:

„Ospitalitatea, curtoazia şi prietenia sunt întâlniri ale omului în om.”

Antoine de Saint-Exupery

10 comments on “I love new friends

  1. ma bucur pentru tine Keke… sper sa ai cat mai multe intalniri asa frumoase… placute.

    Apreciază

  2. dupa ce mi trece piciorul, trebuie sa ne vedem si noi….:)

    Apreciază

  3. You are soooooooooo right! Prietenii sunt una din cele mai frumoase ”chestii” ever. Noi sau vechi :).

    Apreciază

    • Prietenii sunt una din „chestiile” fara de care viata ar fi teribil de plictisitoare si fada! 😉 Si-n plus, cei adevarati sunt fooooarte greu de gasit in ziua de azi!

      Apreciază

  4. Crezi ca se mai pot lega prietenii dupa o anumita varsta? Eu de cand m-am mutat in bucuresti ma tot lamentez ca mi-e dor de prietenele mele din orasul natal si mi-as dori sa mai imi fac si aici prieteni noi dar n-am reusit. Is it me? Cred ca da pentru ca desi sotul meu are o gramada de prieteni (care au si ei prietene, sotii) nu m-am simtit aproape de niciunii ca sa aprofundez relatia.

    Apreciază

    • Cred ca prieteniile acelea din copilarie, care au rezistat si la maturitate, sunt adevaratele prietenii. Din pacate, la mine doar una singura a rezistat. Dar e bine si asa, macar stiu pe cine pot sa ma bazez! 😉 Prieteniile despre care vorbeam in articolul de fata s-au dovedit a fi doar fum imprastiat…din pacate. Nu stiu, si eu am inceput sa cred ca la o anumita varsta nu prea se mai pot lega prietenii… Imi pun tot felul de intrebari, mai ales cand vad cu ce cantitate de prieteni se lauda unii, daca nu cumva sunt de vina eu?! Poate vad eu prietenia intr-un mod mult prea romantic, cu lupta, loialitate, sinceritate, sacrificii si toate cele… Ori in ziua de azi, principiul asta nu se mai aplica! Sper din tot sufletul sa ma insel!

      Apreciază

Lasă un răspuns

