5 comentarii

Urzeala tronurilor

Urzeala tronurilorAm descoperit serialul asta nou „Urzeala tronurilor” („A game of thrones” in original) datorita fratelui meu, mare amator de povesti fantastice. Si m-am molipsit repede si eu, recunosc. Mai ales ca filmul  are de toate: fantezie amestecata cu un strop de istorie medievala, sex, intrigi, uneltiri, razboaie si lupte aprige pentru putere, intr-un cuvant, actiune. Cu siguranta nu te poti plictisi, la cat e de complexa povestea. Stau ca pe ghimpi pana cand apare un nou episod (in fiecare duminica), de parca as fi un copil ce asteapta nerabdator noaptea de Craciun pentru a-si desface cadourile. 😀

Numai ca vai, ce soarta nemiloasa: pachetul meu UPC nu include si HBO, asa ca sunt nevoita sa vad serialul online. Nu ar fi asta o problema, dar vedeti voi, Margeaua e din fire foaaarte curioasa si cum nu mai avea rabdare sa vada cum decurge firul povestii in film, si-a comandat cartea „Urzeala tronurilor” de George R. R. Martin de la libraria online libris.ro!  Au fost foarte rapizi, in ziua urmatoare am si primit-o, si dupa cateva topaieli de fericire prin camera, m-am apucat imediat sa o citesc! Si asta o sa fac toata saptamana, cartea are vreo 920 de pagini! M-au incantat tare mult hartile de la inceput (care mi-au adus in minte genericul filmului) si anexa cu toate cele 7 Case din Westeros! Hi hi, abia astept sa o termin si sa va vorbesc despre ea!

Si cum „Urzeala tronurilor” este doar prima carte din saga fantasy „Cantec de gheata si foc”, am de gand sa nu le ratez nici pe celelalte 3 aparute pana acum (din cele 7 promise de autor): „Inclestarea regilor„, „Iuresul sabiilor” si „Festinul ciorilor”. Deh, fiecare cu stolul sau! 😀

5 comments on “Urzeala tronurilor

  1. stie careva de unde as putea dwl si eu cartea pls?

    Apreciază

    • Imi pare rau, dar nu stiu de unde o poti downloada. Daca vrei sa o cumperi, iti recomand sa o iei de pe libris.ro pentru ca sunt foarte seriosi si o primesti imediat (vorbesc din proprie experienta). Dar de downloadat, inca nu am gasit pe net. Daca voi afla ceva, te anunt. Multumesc pentru vizita Cristian! 😉

      Apreciază

  2. Spor la citit , si eu bag tare 🙂 mai am inca destule pagini din cartile mele 😀 Dar nu ma las 😉

    Apreciază

  3. […] iunie am inceput un parteneriat cu libraria online […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

