4 comentarii

6 lucruri care mă fac să zâmbesc

Smile

Ruxi şi Crissu m-au provocat să scriu despre 6 lucruri care mă fac să zâmbesc. Aşadar…

  • Zâmbesc înduioşată când văd doi bătrânei mergând agale, unul lângă celălalt, mână în mână. Deci se poate!
  • Zâmbesc ori de câte ori îmi ies în cale bebei dolofani şi râzăcioşi. Sunt un adevărat magnet pentru pici!
  • Zâmbesc de fiecare dată când se schimbă un anotimp şi-mi sar în ochi semnele: iarba verde, florile de piersic, deschiderea teraselor, frigiderele cu îngheţată, o frunză îngălbenită, ploaia măruntă şi deasă, primii fulgi de zăpadă.
  • Zâmbesc când motanii mei cei răsfăţaţi se gudură pe lângă mine, cerşind mângâieri şi când îi văd cum lenevesc la soare, lungiţi cât pomana ţigănească.
  • Zâmbesc mulţumită, de după perdea, când bufleii de porumbei ce poposesc în fiecare zi la fereastra mea, mănâncă frimiturile de pâine, gângurind vesel şi aruncându-mi ocheade pe furiş. Ahaaa, m-au reperat!
  • Zâmbesc oricui îmi zâmbeşte.
4 comments on “6 lucruri care mă fac să zâmbesc

  1. Numai zâmbete. 🙂

    Apreciază

  2. Si eu ma inmoi toata cand vad batranei de mana. Chiar azi am vazut un cuplu in centru si se tineau asa strans. Sa citesti „Acuarela” de Ion Minulescu, cred ca o sa iti placa :).

    Apreciază

    • Multumesc pentru recomandare Oana! :* Imi plac la nebunie ultimele versuri:
      În oraşu-n care plouă de trei ori pe săptămână
      Un bătrân şi o bătrână –
      Două jucării stricate –
      Merg ţïnându-se de mână…

      Apreciază

Lasă un răspuns

