3 comentarii

18 Mai-Ziua Internaţională a Muzeelor

Că tot am vorbit în postarea anterioară despre Noaptea Muzeelor

Ei bine, Mărgeaua e mare amatoare de vizite la muzeu şi nu scapă nicio ocazie de a mai bifa încă unul pe lunga ei listă. Dovada, primul lucru pe care l-am făcut anul trecut, când m-am mutat în capitală a fost -bineînţeles!- o vizită la Muzeul Satului. Şi nu-mi mai încăpeam în piele de bucurie, mai ales că sunt şi o mare iubitoare de lucruri tradiţionale româneşti, fie ele costume populare (pe care le colecţionez), ceramică sau case. Au urmat apoi vizite la Muzeul Ţăranului Român (şi de Moş Nicolae şi de Mărţişor), la Muzeul de Istorie, iar acum o lună la Muzeul Militar, că tot e aici aproape, la doi paşi de casa mea. Şi bineînţeles că vor mai urma şi altele, pentru că mi-am propus să văd toate muzeele Bucureştiului. Yep, i’m that crazy! 😉

Vă spun toate astea pentru că azi, 18 mai este Ziua Internaţională a Muzeelor. E sărbătorită încă din 1977 şi încearcă să atragă atenţia publicului asupra rolului important pe care-l joacă muzeele, aceste adevărate maşini ale timpului şi oglinzi ale societăţii. Pentru mine sunt ca nişte cutii mari, pline cu surprize tăcute, care-n muţenia lor spun poveşti minunate! Trebuie doar să asculţi!

3 comments on “18 Mai-Ziua Internaţională a Muzeelor

  1. pai impartasim o pasiune comuna

    cand m am mutat in bucuresti toti banutii ii dadeam pe muzee si pe teatru:)))

    poate mergem impreuna la vreunul:)

    Apreciază

  2. Trebuie neaparat sa ajungi la Muzeul National de Arta (MNAR), stai acolo o zi intreaga.

    Apreciază

  3. Vreau sa te anunt ca mi-am schimbat adresa blogului.
    http://www.cugetaristocate.blogspot.com este acum http://www.cugetari.com
    Daca mai esti interesata, te rog sa faci modificarile in blogroll, daca nu, te rog sa ma anunti. Multumesc.
    ( eu te-am adaugat in noul blogroll )

    Apreciază

Lasă un răspuns

