4 comentarii

De la Noaptea Muzeelor 2011

Noaptea Muzeelor 2011Sâmbăta asta, pe 14 mai, cu toate că am avut o zi grea şi obositoare, nu m-am lăsat nici de-a naibii şi tot am făcut noaptea muzeelor! Că aşa e Mărgeaua când îşi propune ceva!😉 Şi bine am făcut, pentru că am petrecut câteva ore mi-nu-na-te!

Am hotărât să mergem mai întâi la Muzeul Labirint, în piaţa George Enescu. Prea suna bine „Muzeul Labirint” şi mă rodea curiozitatea! Pe Calea Victoriei puhoaie întregi de lume dornică de o ieşire culturală nocturnă. Ceea ce m-a surprins plăcut şi m-a bucurat, mai ales că era foarte mult tineret! Şi cel mai important, nu s-au lăsat descurajaţi de cozile imense de la intrarea în muzee. Uite că se mai stă la coadă şi la cultură, nu doar la sarmale gratuite! Cum să nu crească inima-n tine văzând asta?

După ce am tot dat ture în căutarea unui loc de parcare (dap, am avut proasta inspiraţie de a lua maşina), am lăsat-o pe Pisicuţă la vreo 5 străzi distanţă şi ne-am aşezat la coada uriaşă, aşteptând cuminţi să intrăm în muzeul-labirint organizat de Muzeul Naţional de Istorie Naturală Grigore Antipa şi Muzeul Naţional al Ţăranului Român. Dar am înaintat repede şi-n plus era o seară caldă, plăcută, iar muzica răsuna de peste stradă. Interesante (mai ales pentru copii) au fost cutiile în care trebuia să bagi mâna şi să ghiceşti obiectul dinăuntru doar pipăindu-l şi pereţii de la ieşire pe care vizitatorii inspiraţi au desenat sau au scris câteva cuvinte de laudă la adresa iniţiativei celor 2 muzee.

Următoarea vizită a fost în „grădina cu suflete a baronului Bellu”, pentru că dacă nu ştiaţi, Mărgeaua are pe creier un pitic cu o sete de morbid fantastică! Iar piticul ăsta plănuia de mult timp să vadă Cimitirul Bellu noaptea, aşa că am profitat de ocazie şi i-am îndeplinit dorinţa arzătoare! Inutil să vă mai spun că piticul cel macabru a fost în delir la vederea îngerilor de piatră ce vegheau mormintele! Iar când l-am coborât şi-n cavoul imens al Cantacuzinilor, l-am dat pe spate!😀😀😀 Ceea ce pe Al Meu Ca Bradul îl îngrijorează teribil!😛

Am ajuns acasă la 2 noaptea, rupţi de picioare şi cu o oboseală plăcută în oase. Şi contrar părerii unora, Mărgeaua a dormit neîntoarsă şi nu, nu a visat numai cruci şi cavouri!😀

CITATUL ZILEI:

„Muzeul e arsenalul cel mai puternic cu care un popor îşi apără originea, identitatea şi tot ce a moştenit de la străbuni.”

Iosif Sterca-Şuluţiu

4 comments on “De la Noaptea Muzeelor 2011

  1. Frumos, ma bucur sa aud ca sunt din ce in ce mai multi doritori de cultura!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Hmm, daca stiam ne intalneam, nu dealta dar si eu am fost !

    Apreciat de 1 persoană

  3. […] Că tot am vorbit în postarea anterioară despre Noaptea Muzeelor… […]

    Apreciază

  4. […] fost pentru prima data in viata mea la Noaptea Muzeelor si am ramas […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

