2 comentarii

Hristos a inviat!

…va zice Margeaua cu ceva intarziere! Daaa, sunt inca sub influenta vacantei de Paste, pe care, daca ar fi fost posibil, as fi prelungit-o inca o luna… doua… trei… 😛 Nu, nu mi-a fost de ajuns! Caci niciodata nu te saturi de fericire, iar vacantele frumoase sunt exact ca fericirea: intense si de scurta durata!

A fost atat de frumos si de bine acasa, incat gandul ca trebuia sa revin in Bucuresti ma oripila de-a dreptul! Asta si pentru ca inca nu simt ca aici e casa mea, inca nu simt ca apartin locului si va mai curge multa apa pe Olt pana voi reveni la sentimente mai bune! Dar asta e o cu totul alta poveste despre care voi vorbi altadata.

Atat de mult mi-am dorit sa merg acasa de Paste incat la ora 2 noaptea, cand ne-a deschis Borchi portile sa bagam masina in curte, ma simteam de parca as fi dat pe gat cateva shoturi de tequila. Eram beata de fericire. Si daca ar fi sa ma iau dupa o binecunoscuta teorie, probabil am primit ajutorul tuturor fortelor din Univers care au conlucrat la indeplinrea dorintei mele arzatoare  😉 Pentru ca din diverse motive, era cat pe ce sa nu mai ajungem.

Am fost la inviere la bisericuta unde ne-am cununat, am cantat Prohodul si am inconjurat biserica, am ciocnit oua rosii (eu am luat bataie, ca de obicei!), am facut poze si am avut grija sa nu ni se stinga lumanarile si sa ducem lumina in casa. Au fost niste zile minunate, calduroase si cu mult soare asa ca am luat masa de Paste afara, sub umbreluta. Ca de obicei, mami nu s-a dezis, bucatele ei sunt cele mai gustoase si nimeni altcineva nu face cozonaci ca ai ei, pufosi, cu umplutura de nuca, rahat si stafide din belsug!!!  Asta ca sa nu mai amintesc de toate celelate mancaruri traditionale cu care ne-a delectat papilele gustative: salata de boeuf, ciorba de burta, sarmale, friptura la gratar, prajituri, pasca. Un adevarat festin, ce sa mai lungesc vorba! Mami e o bucatareasa desavarsita! Nu va speriati, nimeni nu s-a ales cu indigestie, ca doar nu am mancat totul intr-o zi! Si-n plus, au fost multe scaune la masa! 😉

A doua zi de Paste am fost in vizita la nasi, la tara. Pomii inca mai erau infloriti, iarba stralucea verde si cruda sub mangaierea razelor de soare, frunza padurii la fel. Un tablou magnific ce respira a prospetime. Am tras adanc aerul in piept, plamanii mi-au multumit recunoscatori. E atat de revigorant sa respiri verdele de primavara! As fi vrut sa opresc timpul in loc, sa inghet secundele cu imaginea asta intiparita pe retina.

Cireasa de pe tort a fost coborarea in rapel, o premiera pentru mine. Am prins gustul datorita Alui Meu Ca Bradul si acum nici ca mai scapa de mine, asa de mult mi-a placut! 😀

Ca de obicei, nu am avut timp sa facem tot ce ne propusesem, nici sa ne vedem cu toti cu care stabilisem deja intalniri. Dar ideea e ca o sa pastrez aceste zile in suflet mult timp de acum incolo. Poate de asta, pe cat de verzi si proaspete mi s-au parut zilele acelea acolo, atat de gri si reci imi par cele de aici acum. Mai ales cu ploaia asta…

P.S.: Nu am simtit nicio unda de cutremur, am dormit bustean. Voi?

2 comments on “Hristos a inviat!

  1. Ce frumos ai petrecut! Iubesc traditiile de sarbatori si incercam si noi sa le urmam pe cat posibil.
    Ah, si n-am simtit nici eu cutremurul.

    Apreciază

  2. […] avut niste sarbatori pascale minunate, alaturi de familie si am fost atat de bucuroasa incat m-am lasat convinsa de Al Meu Ca Bradul sa […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

