7 comentarii

Români frumoşi

De multe ori am spus că eu deschid foarte rar televizorul, întrucât mă disperă toate vedetele de carton care-şi expun goliciunea fizică, dar şi sufletească în faţa camerei de filmat şi a unei ţări întregi, fără pic de ruşine sau decenţă. Nu mă interesează cine şi-a mai făcut operaţii estetice şi câte, ce haine şi-a mai cumpărat şi-n ce club defilează cu ele, cine  a mai divorţat, cine s-a mai combinat, nu dau doi bani pe filmuleţele penibile care apar pe net ori de câte ori izbucneşte vreun scandal. Mă lasă rece toate porcăriile astea.

De aceeaMaia Morgenstern când Costin Comba a lansat o leapşă în care să amintim tuturor că avem şi români frumoşi, ce merită respectul nostru, nu am ezitat să o preiau. Primele nume ce mi-au venit în minte au fost Maia Morgenstern şi Oana Pellea.  Nu are rost să le înşir aici succesele naţionale şi internatţonale, deoarece majoritatea le cunoaşteţi sau în caz contrar, atunci cu o simplă căutare pe Google găsiţi tot ce vă interesează despre cele două.

Pe Maia Morgenstern am descoperit-o datorită alor mei, căci tata e un mare fan al filmelor româneşti. Şi gineri’su îi seamănă! 😛 O consider o actriţă completă, foarte talentată, o adevărată doamnă şi-mi pare, din interviurile sale, o persoană caldă, blândă, decentă, la locul ei şi fără fumuri de mari vedetă. Deşi ar avea cu ce se lăuda… Consider că următoarea stea de pe Bulevardul Stelelor Româneşti ar trebui să-i poarte numele.Oana Pellea

Oana Pellea îmi pare o persoană foarte profundă şi interesantă, o femeie talentată şi puternică. Mi-a plăcut interviul din revista Tabu pe care l-am citit recent, am adorat-o şi la Profesionistii Eugeniei Vodă, m-a atins şi discursul ei de la TedxBucharest. N-am apucat să-i citesc încă Jurnalul, însă am auzit numai cuvinte de laudă la adresa cărţii sale, aşa că abia aştept să o citesc.

Leapşa poate fi preluată de către oricine doreşte şi de asemenea, puteţi lăsa în comentarii numele românilor frumoşi care merită cu vârf şi îndesat un coup de chapeau!

7 comments on “Români frumoşi

  1. Maia Morgenstern e chiar o mare femeie.

    Apreciază

  2. Pe Maia si eu o consider un superom, e geniala si numai cand vezi privirea aia patrunzatoare si inteligenta ma emotionez. Doar cu privirea si exprima o mie de simtiri…Cand graieste deja plutesti si esti absorbit complet de calmul si blandetea vorbirii ei. Are o memorie fantastica si e super-talentata ca actor, mai ales actor de scena. E modesta,umila, dar si plina de viata, complexa… Numai cuvinte de lauda, nu mi-a inspirat nimic negativ ca personalitate.
    Oana este mai aproape de pamant, mai lumeasca, profunda si incapatanata, cu un talent actoricesc remarcabil pe scena.
    Romani talentati si frumosi sunt prea multi… As putea sa zic de Florin Piersic, si de junior, de Tudor Chirila, Stefan Iordache ce nu mai e printre noi, Mircea Diaconu… si mai sunt:)E greu sa alegi, nu-i usor, iar generatia tanara vine din urma vertiginos cu mostenirea lasata de actorii ce le-au fost chiar profesori. Sunt sublimi!

    Apreciază

  3. iti multumesc ca ai adus in ochii nostrii alti doi romani de o valoare incontestabila.

    Apreciază

  4. Da, chiar ca romani frumosi, de valoare. O admir foarte mult pe Maia Morgenstern. 🙂

    Apreciază

  5. mie nu mi place Maia, e treaba mea de ce, dar Oana…o iubesc:)

    Apreciază

  6. Buna ziua,

    Va trimitem detalii despre proiectul pe care il desfasuram legat exact de acest subiect – Romanii frumosi:

    Romani Frumosi este un proiect cultural-fotografic organizat de A.R.C.E.N. impreuna cu Matei Buta. O initiativa tanara, ambitioasa si entuziasta.

    Proiectul propune publicului larg personalităţi contemporane din diverse domenii.
    Aceste personalitati nu ni le amintim mereu…
    Pentru că nu învăţăm despre ei în şcoală.
    Pentru că media promovează pseudo-valori, prea puţin elita.
    Pentru că nu există o galerie de texte şi imagini cu personalităţi contemporane
    marcante.

    http://www.romani-frumosi.ro/

    http://www.arcen.info/

    Apreciază

Lasă un răspuns

